Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بورس انرژی ایران، امروز میزبان عرضه متنوع فرآورده‌های پالایشگاهی و پتروشیمی است. به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، امروز (یکشنبه، ۲۱ بهمن‌ماه) کالا‌های حلال ۴۰۲ پالایش نفت تهران، آیزوفید، آیزوریسایکل، حلال ۴۰۴ و ریفورمیت پالایش نفت تبریز، نیتروژن، برش سنگین و سوخت کوره سبک پتروشیمی تبریز در رینگ داخلی بازار فیزیکی این بورس عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این گزارش، روز چهارشنبه (۱۷ بهمن‌ماه) کالا‌های حلال ۴۰۲ پالایش نفت تبریز، آیزوریسایکل پالایش نفت بندرعباس، آیزوفید، آیزوریسایکل، حلال ۴۰۴ و بلندینگ نفتا حلال ۴۱۰ پالایش نفت شیراز، هیدروکربن سنگین و ریفورمیت پتروشیمی بوعلی و روغن سنگین قطرانی پالایش قطران زغال‌سنگ در رینگ داخلی بازار فیزیکی عرضه شدند.

در این روز بیش از ۴،۶۴۳ تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش ۲۴۸ میلیارد و ۹۵۹ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بورس انرژی عرضه بازار فیزیکی پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم شدن ۱۵ هزار تن انواع فرآورده خام دامی غیر بهداشتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: از زمان آغاز گشت‌های ویژه نوروزی در اسفند سال گذشته تاکنون کارشناسان این اداره کل از ۸ هزار و ۸۲۹ مرکز تهیه و عرضه فرآورده‌های خام دامی در استان بازدید و در نهایت ۱۵ هزار و ۸۷۰ کیلوگرم محصول غیربهداشتی و ناسالم، را ضبط و معدوم کردند.
سیدرضا موسوی افزود:کارشناسان دامپزشکی استان در این مدت برروند کشتار هفت میلیون و ۳۲ هزار و ۹۱۴ قطعه طیور و ۱۶۶ هزار و ۸۷۱ راس دام سبک و سنگین نظارت بهداشتی و شرعی داشتند.
وی از شهروندان خواست تا فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی تهیه و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز، موضوع را با سامانه پاسخگویی سراسری دامپزشکی به شماره ۱۵۱۲ در میان گذارند.
استان اصفهان یکی از قطب‌های تولید محصولات دامی کشور، با ۲ هزار و ۶۰۰ واحد مرغداری صنعتی، ۱۷ کشتارگاه طیور و ۳۳ کشتارگاه دام و بیش از ۱۰ هزار مرکز بسته‌بندی و فرآورده خام دامی است.

دیگر خبرها

  • معامله ۵٣ میلیارد کیلووات ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان
  • تراشه‌ای که گوشت حلال را تشخیص می‌دهد
  • اجرای طرح کیفیت بخشی محصولات سنگین، اولویت پالایشگاه بندرعباس است
  • فجر انرژی خلیج‌فارس، ضامن تولید پایدار شرکت‌های پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی
  • افزایش ۴ برابری معاملات برق در بورس انرژی
  • رشد ۴ برابری معاملات برق در بورس انرژی
  • معدوم شدن ۱۵ هزار تن انواع فرآورده خام دامی غیر بهداشتی
  • انتقال ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • کشف ۵۰۰ کیلوگرم انواع فرآورده‌های غیر بهداشتی در یزد