Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران پنج شنبه هفته پیش با عقد قراردادی 3 ساله به مبلغ 3 میلیون دلار برای هر سال هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا را برعهده گرفت.

او بلافاصله پس از عقد این قرارداد دیدار تیم های سانتافه و دپورتس تولیما از هفته چهارم لیگ کلمبیا(کاتگوریا پریمرا) را در ورزشگاه نمسیو کاماچو ال کامپین تماشا کرد تا وضعیت بازیکنان این تیم ها را برای دعوت آنها به اردوی آتی سه رنگ ها(لقب تیم ملی کلمبیا) که قرار است در مارس 2019 برگزار شود بررسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در نهایت با گل مارکو پرز(56- پنالتی) به سود دپورتس تولیما پایان یافت تا شاگردان آلبرتو گامرو با این پیروزی 6 امتیازی شده و در جایگاه هفتم جدول لیگ کلمبیا قرار بگیرند.

کی روش در حالی بلافاصله پس از عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال کلمبیا یک دیدار از لیگ این کشور را با حضور در ورزشگاه تماشا کرد که در سال های پایانی فعالیتش در فوتبال ایران برای تماشای هیچ یک از بازی های لیگ برتری به ورزشگاه آزادی یا سایر ورزشگاه های کشورمان نرفت و آخرین باری که اثری از او برای تماشای بازی یکی از تیم های ایرانی در ورزشگاه آزادی دیده شد به دیدار استقلال تهران با لوکوموتیو تاشکند به تاریخ 13 مارس 2017(23 اسفند 95) باز می گردد که شاگردان علیرضا منصوریان در آن بازی با گل های فرشید اسماعیلی و علی قربانی حریف خود را با 2 گل شکست دادند.

اوج بی تفاوتی کی روش به تماشای بازی تیم های ایرانی در ورزشگاه ها به دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و کاشیما آنتلرز باز می گشت که غیبت او در ورزشگاه آزادی با انتقادهای گسترده ای همراه شد.

بیشتر بخوانید

چالش دوباره کی روش با مربیان کروات، این بار در کلمبیا

دستمزد کارلوس کی‌روش در کلمبیا مشخص شد

شراکت کی روش در معتبرترین لیگ های فوتبال جهان

انتهای پیام/

کی روش تماشاگر بازی لیگ کلمبیا شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال استقلال کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: یک بطری جادو داشتیم که در بین دو نیمه تقسیم کردیم و توانستیم بازی را ببریم، منظورم بازیکنان هستند که در بطری هستند، باید آن‌ها را تکان داد تا در زمین عملکرد خوبی داشته باشند و شهریار مغانلو دو گل به ثمر رساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس شامگاه _یک‌شنبه، دوم اردیبهشت_ در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی از احساسات زیادی برخوردار بود، ملوان نیمه اول خوبی داشت و جنب‌وجوش زیاد و شدت بالایی داشت. بازی از جو خوبی برای هواداران برخوردار بود، از بازیکنان تیم خودم بابت تحمل فشار در نیمه نخست و تمام کردن کار در نیمه دوم تشکر می‌کنم.

وی افزود: ما همیشه وقتی می‌بریم خوشحال هستیم و من همیشه برای برد این‌طوری هستم، برد و باخت طبیعی است، همیشه در کنفرانس‌های خبری بعد از بازی به تیم حریف بابت باخت احترام می‌گذارم و صورت شادی نشان نمی‌دهم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایمنا راجع‌به بهبود عملکرد شاگردان خود در نیمه‌دوم نسبت به نیمه‌اول خاطرنشان کرد: یک بطری جادو داشتیم که در بین دو نیمه تقسیم کردیم و توانستیم بازی را ببریم، منظورم بازیکنان هستند که در بطری هستند، باید آن‌ها را تکان داد تا در زمین عملکرد خوبی داشته باشند؛ شهریار مغانلو دو گل به ثمر رساند.

ژوزه مورایس در مورد جو ورزشگاه سیروس قایقران تصریح کرد: عاشق اتمسفر و جو ورزشگاه ملوان هستم، سال گذشته نیز این‌جا آمده بودم و جو مانند یک بازی دربی بود، عاشق شمال هستم چرا که زیباست و مردمان فوق‌العاده‌ای دارد و بابت جو ورزشگاه‌های شمال خوشحال هستم.

وی درباره کارت‌زرد رامین رضائیان و محرومیت احتمالی وی در بازی با پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم می‌تواند بازی کند و باید چک کنیم، از وضعیت بازی بعدی اطلاعی ندارم، همه بازی‌ها حساس هستند و فرق زیادی ندارد، شاید به‌دلیل تعداد هواداران متفاوت باشد، همه بازی‌ها را یکسان می‌دانم و فکر نمی‌کنم حساسیت خاصی داشته باشد.

کد خبر 746716

دیگر خبرها

  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • روز تلخی برای فوتبال خوزستان بود/ غیرت خوزستانی لازم داشتیم
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است