Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر ، مدارس علمیه خواهران خراسان رضوی با صدور بیانیه مشترک از اقشار مختلف خصوصا بانوان خراسان رضوی برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: چهلمین سال شکوفایی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران از راه رسید و فرزندان روح الله و یاران انقلاب، اینک اوج کمال و بالندگی ایران اسلامی را به چشم خود به نظاره نشستند، استقامت و ایستادگی چهل ساله که اینک به بار نشسته و شادی دوستان انقلاب اسلامی ایران را صد چندان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینک و در روزهایی که دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، همه شگردهای خود را برای زمین زدن این انقلاب به کار گرفته اند و با انواع روش های نظامی، فرهنگی و اقتصادی به جنگ افروزی و نیرنگ در میان مردم پرداخته است، یک بار دیگر اوج استقامت؛ بصیرت و شجاعت مردم عزیز و مومن ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب، در خیابان های سرتاسر ایران به ثمر خواهد نشست و مشت های گره کرده و دلهای بهم پیوند خورده ایرانیان آخرین تیرهای رها شده از کمان نیرنگ و حیله دشمنان را به سنگ خواهد کوبید.

۲۲ بهمن امسال زن و مرد، پیرو جوان، کودک و خردسال با حضور هوشمندانه و سراسر شور و شعور و با تمسک به عنایات مادرانه حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها در بقاء و پیشرفت مملکت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف،جلوه دیگری از عزت، اقتدار، همدلی و بصیرت را به تصویر خواهند کشید و به همه آنها که به دنبال القای روح نا امیدی و یاس در میان ملت عزیز ایران هستند اثبات خواهند کرد.

مدارس علمیه خواهران ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ضمن اعلام حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن از عموم امت حزب الله به ویژه بانوان فهیم و انقلابی دعوت می کند که با حضور دشمن شکنانه خود در راهپیمایی چهلمین سال پیروزی، یک بار دیگر نقش اصیل و اثر گذار خود را در پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی ایران اثبات کنند.

کد خبر 4538296

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه علمیه خواهران خراسان رضوی راهپیمایی 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،بنا به دعوت فدراسبون ورزشهای ناشنوایان و با توجه در پیش بودن مسابقات جهانی والیبال ۲۰۲۴به میزبانی کشور ژاپن ۹ نفر از ورزشکاران خراسان رضوی به اردوی اول که به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود دعوت شدند.

 جواد غفوری ابوالفضل علی نژاد سینا صانعی محمدرضا کریمیان وحید طالبی صادق اشجعی فرید عریض محسنی سجاد انبوزن سید مهدی موسوی9والیبالیست استان هستند که به اغردوی تیم ملی دعوت شدند.

دیگر خبرها

  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • وعده صادق اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود