Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، نمایشگاه هنرهای تجسمی روز پنجشنبه ١٨ بهمن ماه، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و هنرمندان همدان در نگارخانه استاد زنگنه مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه ٤٠ نمونه از آثار هنرمندان شاخص ایران به نمایش درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره سراسری تجسمی فجر امسال در استان‌های منتخب کشور، با موضوع هنرهای معاصر و با عنوان "چهل نمایشگاه، چهل شهر" برگزار شد.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا ٢٧ بهمن ماه از ساعت ٨ تا ١٢ و ١٦ تا ١٩ به مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی واقع در بلوار بعثت مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب

نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر در همدان برگزار شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر97 هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان در دهق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ به مناسب هفته مشاغل این نمایشگاه در سه غرفه نساجی، مکانیک و برق شامل نمونه‌های آموزشی و دست سازه‌های هنر جویان از وسایل بازیافتی و دور ریختنی دایر است.


علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به هنرستان شبانه روزی امام علی (ع) شهر دهق مراجعه کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • انزوای مطلق رژیم صهیونیستی در المپیک هنرهای تجسمی جهان
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود
  • «سفر آخر» افتتاح شد/ عکس‌هایی از لحظات پایانی زندگی شهید آوینی
  • برپایی نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان در دهق
  • داستان یک عکس دیده‌ شده از شهید آوینی
  • افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی