Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن اصفهان مصدومیت محمدرضا خلعتبری باعث شد تا این باشگاه بیانیه ای را در حمایت از وی منتشر کند. در این بیانیه آمده است:

محمدرضا خلعتبری عزیز، سلام

چند هفته حضور دوباره تو در باشگاه خاطراتت کافی بود تا بار دیگر به ارزشهای شخصیتی و فنی تو به عنوان یک بازیکن بزرگ پی ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که همه ما از حضور تو در ذوب آهن بسیار خوشحال بودیم، حادثه ای ناخوشایند، کام همه ما از همبازیان تو در ترکیب تیم ذوب آهن گرفته تا کادر فنی و اجرایی تیم، مجموعه باشگاه و هواداران و همه فوتبال دوستان اصفهان و ایران را تلخ کرد. حادثه ای که تلاش ستودنی و تعصب مثال زدنی ات به پیراهن سبز ذوب آهن به وضوح در آن متبلور بود.

آنچه مشخص است تو به سرعت به معالجه پای مصدومت خواهی پرداخت و تمریناتت را پس از بهبودی آغاز خواهی نمود تا بار دیگر شاهد حضور و هنرنمایی تو در مستطیل سبز باشیم. مطمئن باش تا بازگشت باشکوهت با پیراهن شماره ۹ ذوب آهن، همه ما پیراهن تو را به تن خواهیم داشت و بی صبرانه منتظر قدرتنمایی تو در برخورد با این مصدومیت خواهیم ماند.

سه شنبه میعادگاه ما خواهد بود برای بیان این موضوع که در دوران سخت مصدومیت کنار تو هستیم و امیدواریم بردی شیرین را به تو هدیه کنیم.

کد خبر 4538380 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه ذوب آهن محمد رضا خلعتبری مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل سعید عزت اللهی با پیراهن شباب الاهلی به الاتحاد کلبا / فیلم

سعید عزت اللهی گل دوم شباب الاهلی مقابل الاتحاد کلبا را به ثمر رساند.

دانلود (6.4MB)

دیگر خبرها

  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • بحث برانگیز: لوگوی باشگاه محبوب شما چند ستاره دارد
  • نقش مهم حمایت والدین در سلامت روانی و احساسی فرزندان
  • کمک آمریکا به اوکراین باعث طولانی شدن و افزایش تلفات جنگ می‌شود
  • گل سعید عزت اللهی با پیراهن شباب الاهلی به الاتحاد کلبا / فیلم
  • پیام احساسی کامران قاسم‌پور برای خداحافظی آقای عضله / کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود
  • عکس| پیام احساسی کامران قاسمپور برای جیدن کاکس
  • صحبت‌های احساسی لیلا حاتمی درباره پدرش
  • متن احساسی ستاره کشتی ایران برای رقیب نامدار آمریکایی؛ یک مرد واقعی هستی + عکس