Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد کاکاوند رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: مرکز تشخیص پزشکی هسته‌ای با مشارکت بخش خصوصی در بیمارستان شهید چمران این شهربا اعتبار ۳۰ میلیارد ریال راه اندازی شد.

وی افزود: این مرکز در زمینی به وسعت ۵۰۰ متر مربع در ۲ طبقه در بیمارستان چمران بروجرد راه اندازی شده و با پذیرش روزانه ۵۰ بیمار اسکن‌های مختلف از جمله مغز، استخوان، قلب، کبد و کلیه را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این مرکز در ۲ بخش تشخیص و درمان بوده که بخش درمان آن سال ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: با راه اندازی این مرکز از مراجعه بیماران برای گرفتن عکس‌های هسته‌ای با صرف زمان و هزینه‌های گزاف به استان‌های مجاور جلوگیری می‌شود.

کاکاوند با بیان اینکه در این مرکز بیماران با تعرفه دولتی پذیرش می‌شوند، اظهارداشت: کاربرد دستگاه تشخیص هسته‌ای بروجرد برای بیماری‌های مختلف مانند ناراحتی‌های قلبی، کبد، استخوان، کلیه و تیروئید بوده که با حساسیت بالا، کم خطر و کم ضرر است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد بیان کرد: ایمن سازی لازم این مکان براساس استاندارد‌های مدنظر سازمان انرژی اتمی ایران به طور کامل رعایت شده است.

در آیین بهره برداری از این مرکز استاندار لرستان، معاون استاندار و فرماندار بروجرد، نمایندگان مردم بروجرد در مجلس و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

شهرستان بروجرد با بیش از ۳۵۰ هزار تن جمعیت دارای سه بیمارستان دولتی و ۲ بیمارستان خصوصی است.

انتهای پیام/م

مرکز تشخیص پزشکی هسته‌ای در بروجرد افتتاح شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان با حضور معاون درمان وزیر وزارت بهداشت و درمان همزمان با ظهر پنجشنبه و در قالب سفر هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان افتتاح شد.

ساختمان اداری شبکه بهداشت و مرکز جامع خدمات روستایی یکی از مطالبات مردم شهرستان آرادان بود که امروز به ثمر نشست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: ساختمان اداری شبکه بهداشت و مرکز جامع خدمات روستایی در زمینی به مساحت یک هزار و ۹۰۰ متر مربع ساخته شده است.

کامران قدس با بیان اینکه برای این طرح ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، بیان کرد: این ساختمان همزمان با سفر دوم هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان و در قالب طرح‌های وزارت بهداشت، افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش مهر، در این مراسم امام جمعه و مسئولان شهرستان آرادان نیز حضور داشتند.

کد خبر 6081968

دیگر خبرها

  • درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود
  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان در ایران
  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست برنامه‌ریزی است
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم