Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی کنونی تیم کلمبیا برای تماشای بازی های لیگ این کشور به ورزشگاه رفت.

طرفداری- کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی ایران پس از جدایی از ایران، به صورت رسمی هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا را برعهده گرفت.

پس از اینکه کی روش قرارداد خود را به صورت رسمی با کلمبیا امضا کرد، برای تماشای بازی های لیگ این کشور در ورزشگاه ها حاضر شد تا کار خود را خیلی زود آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی روش باید تیم ملی کلمبیا را برای حضور در کوپا آمریکای 2019  آماده کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: توضیحات بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس

در این مراسم علاوه بر رضا درویش و علی خطیر مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

به گزارش تسنیم، بر این اساس ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر(۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵ درصد) انتقال پیدا کرد.

۱۰ درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است ۵ درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رفت.

کد خبر: 1228308 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد
  • روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم)
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • اتهامات تتلو به صورت رسمی اعلام شد