Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ تیم بسکتبال مس کرمان، در سالن شهید نصراللهی کرمان، دومین بازی پلی‌اف خود در مرحله‌ی نیمه‌نهایی لیگ یک را مقابل جهرم برگزار کرد و در نهایت توانست با پیروزی در این بازی جواز صعود خود به لیگ برتر را قطعی کند.

حسین مهدوی، سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان در پایان این بازی با ابراز خرسندی از بازی خوب تیمش مقابل تیم جهرم گفت: خدا را شکر، بچه ها هم در مرحله ی رفت و هم در مرحله برگشت، خوب و با هدف بازی کردند و برای نخستین بار در چند سال گذشته، تیم مس به لیگ برتر صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این موفقیت را به مردم به ویژه جامعه بسکتبال، مس و کانون هواداران تبریک گفت و افزود: این پیروزی از آن همه است، چرا که همه در این پیروزی و موفقیت سهیم هستند.

مهدوی با تأکید بر اینکه باید از این تیم حمایت شود تا در لیگ برتر بماند، تصریح کرد: این تیم شش ماه، شب و روز تمرین کرد و در نهایت بچه ها توانستند از 12 بازی، 11 برد داشته باشند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال شکر لیگ برتر لیگ برتر بسکتبال مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان ایران در رقابت‌های جام آسیا که به میزبانی کشور سنگاپور برگزار می‌شود امروز در نخستین دیدار خود مقابل تیم ماکوئو قرار گرفت. تیم ملی بانوان کشورمان در این بازی با نتیجه ۱۶به۵ ماکائو را شکست داد. در این بازی نگین رسولی‌پور ۶ امتیاز، مهلاعابدی ۵ امتیاز، فرناز خدامرادی ۳ امتیاز و فائزه شهریاری ۲ امتیاز کسب کردند.   تیم ایران در دومین بازی خود امروز از ساعت ۱۵:۱۵ مقابل تیم کره‌جنوبی قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • پیروزی مقتدرانه تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ غرب آسیا
  • پیروزی مقتدرانه شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • شروع طوفانی در سال جدید/پیروزی نماینده بسکتبال ایران در آسیا
  • دو برد بسکتبال سه نفره مردان ایران در کاپ آسیا
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • نخستین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان
  • امروز دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • فردا، دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد