Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@08:23:06 GMT

دستگیری زورگیران ۱۸ ساله کیانشهر

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۴۳۷۳

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسین حسین زاده در تشریح این خبر بیان داشت : در پی چندین فقره سرقت و زورگیری به شیوه مشابه در منطقه کیانشهر و همچنین محلات اطراف، اجرای طرح مهار جهت شناسایی و دستگیری سارقین در دستور کار کلانتری ۱۵۸ کیانشهر قرار گرفت و گشت‌های کلانتری به صورت محسوس و نامحسوس در نقاط آلوده محدوده فعال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرانجام در ساعت ۲۱:۰۰ پانزدهم بهمن ماه سال جاری، ماموران کلانتری در حین گشت زنی متوجه تعقیب و گریز یک خودروی شخصی ۲۰۶ با دو موتورسیکلت ( هر کدام با دو سرنشین جوان) شدند. با مشاهده صحنه تعقیب و گریز و اطلاع از هویت سرنشیان موتورسوار به عنوان سارقان زورگیر، مأموران کلانتری به تعقیب سرنشیان یکی از موتورها پرداخته و پس از گذشت ده دقیقه تعقیب و گریز نهایتا موفق به دستگیری هر دو سرنشین آن شدند.

با دستگیری و انتقال دو جوان موتورسوار به عنوان سارقین زورگیر، راننده خودرو شخصی ۲۰۶ نیز در کلانتری حاضر شد و ضمن شناسایی دو متهم دستگیر شده عنوان کرد که این دو متهم به همراه همدستان خود اقدام به سرقت از مغازه  ساندویچ فروشی وی کردند.

صاحب مغازه ساندویچ فروشی در اظهاراتش به مأموران گفت: متهمان به بهانه خرید ساندویچ وارد مغازه شده و در حالیکه دو نفر از آنها بیرون از مغازه ایستاده و مراقب اطراف بودند، دو نفر دیگر وارد مغازه شده و  با تهدید قمه و همزمان بهم ریختن مغازه، بنده را تهدید کرده و اقدام به سرقت پول نقد داخل مغازه به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان پول، ساعت مچی و ... کرده و پس از آن از محل فرار کردند. سارقان با موتورسیکلت از محل فرار کردند که در همین زمان خواهرزاده‌ام با ماشین در محل حاضر شد که با اطلاع از موضوع سرقت، با خودرو شخصی وی به تعقیب آنها پرداختیم که خوشبختانه دو نفر از آنها توسط گشت کلانتری دستگیر شدند.

با آغاز تحقیقات، متهمان صراحتا به زورگیری از مغازه ساندویچ فروشی و همچنین انجام سرقت‌های مشابه در منطقه کیانشهر، شهرک بروجردی و شهرک‌های اطراف اعتراف کرده و دو همدست خود را نیز معرفی کردند؛ بلافاصله مأموران کلانتری با مراجعه به محل سکونت دو متهم متواری شده از صحنه تعقیب و گریز، آنها را که قصد متواری شدن داشتند دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

با کشف قسمتی از اموال مسروقه در مخفیگاه متهمان و در ادامه شناسایی تعدادی از مالباختگان، مأموران اطلاع پیدا کردند که متهمان در صورت مقاومت مالباختگان، آنها را با ضربات سنگ مورد ضرب و شتم قرار می‌دادند؛ همزمان با اظهارات مشابه تعدادی از مالباختگان مبنی بر ضرب و شتم قرار گرفتن با ضربات سنگ، مأموران در زمان دستگیری دو متهم در تعقیب و گریز و در بازرسی بدنی از آنها چندین قلوه سنگ پیدا کرده بودند که برابر اظهارات مالباختگان مشخص شد از سنگ‌ها جهت ضرب و جرح مالباختگان استفاده شده است.

سرهنگ حسین حسین زاده، رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر،  با اعلام این خبر گفت: متهمان پرونده که اعتیاد به مصرف موادمخدر از نوع "گل" دارند  صراحتا به بیش از ۵۰ فقره سرقت و زورگیری به این شیوه و شگرد در طول سه ماه گذشته اعتراف کردند که با تشکیل پرونده مقدماتی زورگیری،  متهمان جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: سارق خودرو که قصد تعرض به مأموران انتظامی و فرار از محل را داشت، با شلیک به موقع ماموران به لاستیک، خودرو متوقف و فرد سارق دستگیر شد.

هادی کیان مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: در راستای طرح پیشگیری از سرقت در ایام نوروز، شب گذشته مأموران انتظامی یگان امداد این شهرستان در حین گشت زنی در انتهای خیابان حافظ شمالی شاهین شهر، یک دستگاه سواری پراید را که چند روز قبل از سطح شهرستان سرقت شده بود مشاهده و سریعاً برای توقیف خودرو وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: فرد سارق که خود را در چنگال قانون می‌دید به‌وسیله خودرو، قصد تعرض به مأموران انتظامی و فرار از محل را داشت که با شلیک به موقع مأموران به لاستیک، خودرو متوقف و فرد سارق دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی از شهروندان خواست با رعایت هشدارهای پلیسی فرصت را از سارقان سلب و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 739509

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | تعقیب و گریز پرهیجان در کنفرانس غرب
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • فیلم| تعقیب و گریز مرگبار پلیس با خودروی سرقتی در مزرعه ذرت
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • (ویدئو) تعقیب و گریز مرگبار پلیس با خودروی سرقتی در مزرعه ذرت
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای خانه شمال شرق تهران
  • اجرای طرح امنیت اجتماعی در گنبدکاووس/ دستگیری ۶۳ متهم و سارق