Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - ایرنا - مسئولان و پیشوایان پیروان ادیان توحیدی در اصفهان با اشاره به اهمیت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، حضور در این مراسم را وظیفه ای ملی دانستند و مردم بویژه هموطنان سایر پیروان ادیان را به شرکت در آن دعوت کردند.

به گزارش ایرنا، این عده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کردند که انقلاب اسلامی متعلق به همه احاد ملت ایران است و مختص یک گروه یا مذهب خاصی نیست و حضور در راهپیمایی 22 بهمن که نماد اتحاد ملی مردم ایران می باشد وظیفه هر ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس انجمن کلیمیان اصفهان در این باره اظهارداشت: انقلاب اسلامی متعلق به یک فرد، گروه و یا مذهب خاصی نیست بلکه متعلق به ملت ایران است و همه مردم ایران با سلایق و مذاهب مختلف در شکل گیری آن نقش داشتند.
سیون ماه گرفته افزود: کلیمیان ایران با گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه خود می دانند در راهپیمایی 22 بهمن که تجلی گاه وحدت ملی ایرانیان است شرکت تا دین خود را به کشور و انقلاب ادا کنند.
وی اظهارداشت: حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن تاثیر بسزایی در خنثی کردن توطئه های دشمنان علیه ملت ایران خواهد داشت و همبستگی ملت ایران موجب یاس دشمن در دست یابی به اهداف خود می شود.
رئیس انجمن کلیمیان اصفهان ادامه داد: کلیمیان ایران در 40 سال گذشته همگام با سایر هموطنان در برنامه ها و مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی شرکت داشته اند و امسال نیز در راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده ای خواهند داشت.
همچنین موبد زرتشتیان اصفهان با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان و کسانی که از عزیزترین چیز و جان خود گذشتند تا بتوانیم امنیت، آرامش، استقلال، هویت شناسی و بیداری ایرانی را درک کنیم، گفت: ما زرتشتیان نیز همگام، همدوش و همیار با سایر هموطنان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنیم.
بهزاد نیک دین اظهارداشت: نازش ما زرتشتیان به سرزمین اهورایی ایران زمین است و هرچه در این کشور آرامش، امنیت و استقلال و آزادی باشد، خوشحال تر هستیم.
وی افزود: بنابراین آرزو می کنیم با اتحاد و همیاری با سایر هموطنان دوشادوش یکدیگر هویت و بینش ایران اسلامی را به جایگاه شایسته خود برسانیم زیرا هدف انقلاب اسلامی، دگرگونی و بیداری بوده است و اینکه جامعه بشری تهی شده از معنویت را احیا کند.
موبد زرتشتیان اصفهان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور وجود دارد ، تصریح کرد: اما این مشکلات نباید در اراده مردم ایران برای دست یابی به آرمان های خود خللی وارد کند.
وی اضافه کرد: باید دست در دست هم و بدون در نظر این مشکلات برای حفظ استقلال و آزادی خود بکوشیم و مشکلات را با همکاری یکدیگر حل کنیم و اجازه ندهیم بیگانگان با نفوذ در کشور از مشکلات اقتصادی ایجاد شده برای ما سوء استفاده کنند.
یکی از هموطنان ارامنه مسیحی اصفهان نیز با اشاره به اینکه دشمنان دوست ندارند که این کشور در صلح و آرامش باشد و پیروان ادیان در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی داشته باشند اظهارداشت: این همه فشاری که به کشور وارد می شود به دلیل این است که وحدت ملی ما را خدشه دار و ملت ایران را ضعیف کنند.
گالستانیان تاکید کرد: باید تا جایی که توان داریم این تبلیغات سوء را با تدبیر و امکانات خود خنثی کنیم و شرکت در راهپمایی 22 بهمن از بهترین عامل برای از بین بردن اهداف شوم دشمنان است.
همچنین نماینده ارامنه اصفهان و جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: ارامنه همگام با سایر اقشار ملت در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و حضور در این حماسه ملی را وظیفه خود می دانند.
ژرژیک آبرامیان افزود: ارامنه ایران انقلاب اسلامی را حرکتی برای کرامت انسانی می داند که علیه ظلم و جور به وجود آمده است.
وی اظهارداشت: ارامنه با تمام وجود در خدمت این انقلاب هستند و در حد توان و بضاعت خود همگام با سایر اقشار مردم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنند.
نماینده ارامنه اصفهان و جنوب ایران اضافه کرد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، نمایشی از اقتدار، پایبندی و باورمندی مردم ایران است و شرکت در این گونه برنامه ها و مراسم وظیفه ملی است.
دست کم 150 زرتشتی، 2 هزار یهودی و هفت هزار مسیحی در استان اصفهان زندگی می کنند.
2093/6022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي 22 بهمن چهل سالگي انقلاب پيروان اديان توحيدي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، گفت: بیش از ۴۰ راهپیمایی و اجتماع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در سطح استان کرمان برگزار شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حسین انجم شعاع صبح امروز در دیدار حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اعضا و مدیران مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و فعالین مردمی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: در سال گذشته تمام برنامه‌های ملی مذهبی در سطح استان به‌ویژه راهپیمایی‌ها باشکوه خاص برگزار شد و مردم با توجه به مشکلاتی که وجود داشت حضور حماسی داشتند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 26 مراسم رسمی در کرمان برگزار شد که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان محور این مراسم بوده است، گفت: بیش از 40 راهپیمایی و اجتماع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در سطح استان کرمان برگزار شد که آخرین آن جمعه گذشته بعد از نماز جمعه در حمایت از حمله کوبنده سپاه به اسرائیل در پاسخ حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، عنوان کرد: در بسیاری از برنامه‌های فرهنگی مذهبی استان سایر نهادها نیز مشارکت داشتند و همکاری خوبی شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اجرا شده با حضور باشکوه مردم خیلی خوب و باشکوه برگزار شده است، افزود: از ظرفیت‌های مردمی و گروه‌های مردمی در حوزه‌های مختلف در برنامه‌ها استفاده می‌شود و آنها هم استقبال می‌کنند که جای تقدیر دارد.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان که می‌توانند در برنامه‌های ملی و مذهبی نقش داشته باشند در اجرای برنامه‌ها استفاده می‌شود و عضو کمیته‌های تخصصی شورا هستند، گفت: برای هر برنامه‌ای که قرار است اجرا شود جلسات نقد و بررسی هم برگزار می‌شود و تمام تلاش خود را می‌گذاریم که برنامه‌ها بدون آسیب اجرایی شود و رضایت مردمی را داشته باشد.

وی از برنامه‌ریزی برای بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در خرداد ماه خبر داد و گفت: ستاد این مراسم تشکیل شده و در حال برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌ها هستیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • عملیات در محل تجمع و عیش و نوش مستشاران آمریکایی‌ به روایت حسین مظفر
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • جریان مقاومت در مقیاس منطقه‌ای و جهانی فراگیر شده است
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود