Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:36:04 GMT

باید از موازی کاری در مراکز آموزش عالی جلوگیری شود

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۴۶۱۹

باید از موازی کاری در مراکز آموزش عالی جلوگیری شود

بروجرد - ایرنا - وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: با توجه به وجود چندین مرکز آموزش عالی در برخی شهرها، باید اقدامات کاربردی صورت گیرد تا از موازی کاری در این نهادهای علمی جلوگیری شود.

به گزارش ایرنا، دکتر منصور غلامی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مسئولان استانی و شهرستانی باید پیگیری های لازم را انجام دهند تا علاوه بر پرهیز از موازی کاری در دانشگاهها، طرح جامع آموزش عالی، توسعه و پژوهش، تعریف و اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در بروجرد نیز باید هماهنگی و پیوستگی لازم میان چندین مرکز متعدد آموزش عالی رخ دهد.
به گفته وی اقدامات متنوعی در حوزه اموزش عالی کشور انجام شده اما باید در نهایت هماهنگی های لازم با نگاه به آینده صورت گرفته و هم افزایی لازم در انجام ماموریت ها تحقق یابد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر ارتقا دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی متناسب با شان این عالم وارسته و جایگاه فرهنگی این شهر گفت: ظرفیت های خوبی می توان در این دانشگاه ایجاد و ماموریت های ویژه علمی به آن واگذار کرد.
دکتر غلامی اقدامات انجام شده در دانشگاه آیت الله بروجردی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: باید راهبردعلمی دقیقی برای دانشگاه تعریف و پس از تصویب در هیات امنا اجرایی شود.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز یکشنبه 21 بهمن ماه در سفری یکروزه به بروجرد وارد استان لرستان شده است.. سرای دانشجویی دانشگاه آیت الله بروجردی با اعتبار 54 میلیارد ریال با حضور وزیرعلوم امروز بهره برداری شد.
از دیگر برنامه های سفر یکروزه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به لرستان، برگزاری جلسه هم اندیشی با اعضای هیات رئیسه دانشگاه آیت الله بروجردی می باشد.
7190/7269/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي وزير علوم موازي كاري در دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان گفت: امسال ۳۹ هزار داوطلب در استان کرمانشاه در کنکور سراسری شرکت کردند که  از این تعداد ۶۲ درصد نفر زن و ۳۸ درصد هم مرد بودند.
سجاد دادفر افزود:  از مجموع شرکت کنندگان ۵۲ درصد در رشته تجربی، ۵ درصد در رشته ریاضی، ۲ در رشته زبان‌های خارجی و ۳۴ درصد هم در رشته علوم انسانی بودند.
آزمون سراسری کنکور امروز و فردا همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • لوگوی ۹۰ سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • آیت‌الله گرامی در گفت و گو با جماران: یکی از عوامل مهم لغو رفراندوم اصلاحات ارضی از سوی شاه اعتراض آیت الله بروجردی بود/ مقام ایشان در بُعد معنوی بسیار بالا بود ولی مثل بسیاری از مدعیان امروزی نبود که خود را مطرح کند
  • هم‌افزایی جلوی بسیاری از موازی‌کاری‌ها را می‌گیرد