Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@00:24:51 GMT

بیمارستان فرهیختگان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۵۰۷۳

بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور ولایتی، وزیر بهداشت و طهرانچی افتتاح شد. ناطقان: بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور علی اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و امنا، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و  محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم نفر (معاون علوم پزشکی دانشگاه)، طهماسب کاظمی (مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی)، ایرج حریرچی (معاون کل وزارت بهداشت)، آزادیان (دستیار ویژه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی)، سیدمحمودرضا آقامیری (سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی)،منادی (معاون پارلمانی دانشگاه)، ابطحی (رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران) و جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت حضور داشتند.
بیمارستان فرهیختگان به‌عنوان یک بیمارستان عمومی دارای بخش­‌های دیالیز پیشرفته، آزمایشگاه‌ها، رادیولوژی، اتاق عمل، NICU، ICU، بخش‌های اونوکولوژی و اورژانس است.
همچنین این بیمارستان مجهز به پد هوایی بوده که برای خدمات‌دهی به اورژانس کشور در غرب تهران نیز آمادگی دارد.
مجوز فعالیت ۲۰۰ تختخواب برای بیمارستان فرهیختگان از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اخذ شده است و بخش‌های آنژیوگرافی و جراحی قلب نیز بزودی فعال خواهد شد.
منبع: میزان برچسب ها: بیمارستان فرهیختگان ، دانشگاه آزاد اسلامی ، سالگرد پیروزی انقلاب

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی سالگرد پیروزی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان در سالن جلسات علوم پزشکی استان، اظهار کرد: برنامه‌های هفته سلامت از اول اردیبهشت به مدت یک هفته در استان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.
بهرام دلفان خاطرنشان کرد: سلامت خانواده و زمین، سلامت خانواده و فرهنگ سلامت یا سواد سلامت، سلامت خانواده و جوانی جمعیت، سلامت خانواده و غذای سالم و ورزش همگانی از جمله شعار‌های این هفته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به پیرشدن جامعه بیان داشت: جامعه نیازمند پویایی است و این مهم موجب رشد و توسعه جامعه می‌شود، از این‌رو در حوزه سلامت باید به جوانی جمعیت بیشتر پرداخته شود.
دلفان، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی را از جمله اهداف برنامه‌های هفته سلامت عنوان و تصریح کرد: جلب مشارکت مردم برای داشتن جامعه سالم، جلب حمایت سیاست‌گذاران برای ترویج فرهنگ سلامت، همکاری بین‌بخشی، جلب مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد از دیگر اهداف هفته سلامت در استان است.
وی اظهار کرد: ۷۰ درصد فوتی‌های استان ناشی از بیماری قلبی و عروقی، تصادفات و سرطان‌ها هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به احداث آشیانه بالگرد در جوار بیمارستان نیایش خرم‌آباد، خاطرنشان کرد: هم اکنون سه فروند هلیکوپتر در استان برای انجام عملیات پروازی مستقر هستند.
دلفان با بیان اینکه بزرگترین دستاورد‌ها در حوزه بهداشت و درمان طی دولت سیزدهم اتفاق افتاده است، افزود: توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمانی استان نسبت به سال‌های قبل اصلا قابل مقایسه نیست.
وی ادامه داد: از سال ۱۴۰۰ تا کنون، ۷۱ پروژه به مساخت ۴۰ هزار مترمربع با اعتبار ۳۱۸ میلیارد تومان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه ۵۰ پروژه عمرانی با متراژ ۱۶۷ هزار مترمربع در دست اقدام داریم، گفت: سه بیمارستان با ۱۱۰۰ تخت در حال ساخت هستند.
دلفان بیان داشت: بیمارستان نیایش اکنون ۶۰ درصد پیشرفت دارد که ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که بر اساس پیش‌بینی‌ها سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری می‌رسد، بیمارستان گهر دورود ۲۹ درصد و بیمارستان کوهدشت ۵۰ درصد پیشرفت دارد.
وی، کمبود پزشک عمومی و متخصص را از جمله چالش‌های دانشگاه علوم پزشکی لرستان دانست و افزود: در برخی بیمارستا‌ن‌ها تجهیزات پزشکی لازم وجود نداشته که بدنبال پیگیری برای تکمیل آنها هستیم.

دیگر خبرها

  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • سرعت بخشی به پروژه بیمارستان هزارتختخوابی ازمطالبات اصلی مردم است
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • ضرورت جانمایی مراکز امدادی در مسیر همایش سالگرد شهدای بازی دراز
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • تخصیص بودجه برای بیمارستان ماهفروجک از نیازها است
  • افزایش جذب ۱۰۰۰ دانشجو، بیشتر از سال قبل در واحد تهران شرق