Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی میرمحمود موسوی بر اصلاحطلب نبودن روحانی تاکیده کرده که انگار میرحسین خودش را اصلاحطلب می داند.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصاحبه میرمحمود موسوی با مجله ایران فردا که بیشتر به موضوع حصر پرداخته است با واکنش هایی در میان کاربران توییتر مواجه شد.

مدیرمسئول انصاف نیوز به بخشی از این مصاحبه واکنش نشان داد و نوشت:

ایران فردا نشریه‌ای نزدیک به جریان ملی مذهبی و روشنفکری دینی بود که از خرداد ۱۳۷۱ به مدیرمسئولی مهندس عزت‌الله سحابی و سردبیری رضا علیجانی منتشر می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشریه ابتدا به صورت دوماهنامه، سپس ماهنامه و آنگاه هفته‌نامه منتشر می‌شد، از مهمترین نشریات جریان روشنفکری دینی و البته منتقد حکومت در دوران پیش از دوم خرداد بود و در جریان توقیف غیرقانونی و فلّه‌ای مطبوعات در اردیبهشت ۱۳۷۹ تعطیل شد.

مجله ایران فردا، در تاریخ دهم خرداد ۹۳ پس از گذشت انتشار خود را از سرگرفت. مطابق قانون مطبوعات ایران، امتیاز نشریه به خانواده سحابی رسیده‌ است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۵۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید محمد سلطانی اظهار کرد: در راستای حمایت از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و مردم ستمدیده و مظلوم غزه و پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها در حمله به مرکز کنسولگری ایران در دمشق فردا راهپیمایی سراسری در مشهد و دیگر شهرهای استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: انتظار داریم فردا مردم مؤمن و ولایتمدار مشهد و استان در این راهپیمایی با شکوه شرکت کنند و حمایت خود را از عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق» ابراز کنند.

وی افزود: این راهپیمایی فردا ۳۱ فروردین ماه بعد از نماز جمعه از باب الجواد شروع خواهد شد و تا چهارراه شهدا ادامه خواهد داشت.

گفتنی است این راهپیمایی هم زمان در دیگر نقاط کشور هم انجام خواهد شد.

کد خبر 6082188

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود
  • امت اسلامی مسئولیت بزرگی در حمایت از فلسطین بر دوش دارد
  • استاندار تهران: ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند/ دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد/ به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم
  • رفتار دوگانه ضد انقلاب‌ها + فیلم
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی در حمایت از حمله به اسرائیل
  • فارین پالیسی: واشنگتن مقصر تشدید اوضاع در خاورمیانه است نه تهران 
  • نشریه بریتانیایی: اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست
  • استانداردهای دوگانه آمریکا؛ از حمایت اوکراین تا سکوت در غزه