Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه  امروز -یکشنبه- در جمع دیپلمات­‌های روس با تبریک عید حرفه‌ای آنها گفت: «اکنون با توجه به شرایط دشوار کنونی که امنیت بین المللی و حاکمیت قانون در معرض خطر جدی است، شما دیپلمات‌ها وظیفه جدی و مهمی بر عهده دارید».

وی همچنین افزود: «با توجه به این موضوع که رژیم‌های کنترل تسلیحات و عدم اشاعه آنها با چالش­‌ها و خطرات بزرگی روبه‌رو هستند، باید توجه ویژه‌ای به حفظ ثبات استراتژیک شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوتین تأکید کرد که از جمله وظایف مهم دیپلمات­‌های روس در این زمینه تلاش مضاعف برای گسترش عملیات حفظ تمامیت ارواسیا و گسترش ارتباطات خارجی با اتحادیه اقتصادی اوراسیاست».

دیپلمات­‌های روس همه ساله در تاریخ دهم فوریه عید ویژه حرفه خود را جشن می­‌گیرند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورکینافاسو ۳ دیپلمات فرانسوی را اخراج کرد


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: وزارت امور خارجه بورکینافاسو در یادداشتی که به سفارت فرانسه ارسال شد، گفت که این سه نفر «عنصر نامطلوب» تشخیص داده شده و به آنها گفته شده که ظرف ۴۸ ساعت کشور را ترک کنند.

حکومت نظامی بورکینافاسو از زمان به قدرت رسیدن در کودتای سپتامبر ۲۰۲۲، این کشور آفریقای غربی را از فرانسه دور کرده است. فرانسه تا سال ۱۹۶۰ بر این کشور حکومت می کرد.

به گفته یک منبع فرانسوی، در اول دسامبر، چهار مقام فرانسوی در اوگادوگو پایتخت دستگیر، متهم و زندانی شده‌اند. مقامات بورکینافاسو می‌گویند که آنها ماموران اطلاعاتی بودند اما فرانسه می‌گویند که آنها کارکنان پشتیبانی فناوری اطلاعات بودند. این چهار نفر اکنون در بازداشت خانگی هستند.

فرانسه به ماموریت های نظامی ضد گروه‌های تکفیری در مالی و بورکینافاسو پایان داده است و اخیراً شروع به خروج نیروها از نیجر کرده است – هر سه کشور اکنون تحت حکومت کودتا اداره می‌شوند. بورکینافاسو به طور فزاینده ای به روسیه، مالی و نیجر برای کمک های امنیتی روی آورده است.

این خبر را در رویترز ببینید

دیگر خبرها

  • بورکینافاسو ۳ دیپلمات فرانسوی را اخراج کرد
  • اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان
  • دیپلمات روس: شورای امنیت تحریم اسرائیل را بررسی کند
  • رشد ۱۹ درصدی آموزش فنی و حرفه‌ای در استان مرکزی
  • دیپلمات روس: بازرسان آژانس اتمی در ایران به کار خود بازگشتند
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • پوتین: همه طرف‌ها خویشتن‌داری نشان دهند/ رئیسی: این حمله محدود بود و تمایلی به گسترش تنش ها نداریم
  • پوتین: تمامی طرفین خویشتن‌داری کنند/ رئیسی: به گسترش بیشتر تنش‌ها تمایل نداریم
  • توصیه‌های هواشناسی کشاورزی استان همدان
  • توصیه های هواشناسی کشاورزی استان همدان