Web Analytics Made Easy - Statcounter

عامل توسعه خوشه صنعتی خرمای فارس گفت: نخستین نمایشگاه بین‌المللی خرما، تولید، فرآوری و صنایع وابسته با حضور چهار کشور خارجی در شیراز برپا می‌شود. ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

جواد مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه نخستین نمایشگاه بین‌المللی خرما، تولید، فرآوری و صنایع وابسته از بیست و سوم تا بیست و هفتم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان برگزار می‌شود، اظهار داشت: کشورهای تونس، پاکستان، اندونزی و سریلانکا در این نمایشگاه دارای غرفه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از حضور رایزانان اقتصادی کشورهای ویتنام، پاکستان و هند در این نمایشگاه خبر داد و افزود: وابسته‌های اقتصادی کشورهای روسیه، عمان و مالزی و هیئت‌‌های تجاری قطر، تونس، پاکستان، هند، فرانسه، استرالیا، عمان، عراق و افغانستان نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیر نخستین نمایشگاه بین‌المللی خرما شیراز با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور 70 شرکت‌کننده  از داخل و خارج از کشور در قالب 150 غرفه برگزار می‌شود، عنوان کرد: به جز چهار کشور خارجی شرکت‌کنندگانی از استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، آذربایجان شرقی، مرکزی و تهران در این نمایشگاه حضور دارند.

بزرگ‌ترین خسارت کشاورزی ایران در حوزه پسته و خرما ‌اتفاق افتاده استخرمای کریستال علامت استاندارد گرفتافتتاح نخستین جشنواره کشوری خرما در بوشهر به روایت تصویر

وی با بیان اینکه این نمایشگاه عصر روز سه‌شنبه بیست و سوم بهمن‌ماه به صورت رسمی افتتاح می‌شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند همه روز از ساعت 16 تا 21 از این نمایشگاه بازدید کنند.

مرادپور از برگزاری همایش ملی خرما در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و افزود: چهار سمینار با عنوان‌های «مدیریت محصول خرما»، «استانداردسازی محصول خرما»، « مدیریت تولید خرما» و سمینار مشترک با کشور عمان تحت عنوان «انتقال فناورانه» در اتاق بازرگانی فارس برگزار می‌شود.

وی از برگزاری کارگاه تخصصی صادرات به کشورهای مشترک المنافع cis و کارگاه آشنایی با پرداخت‌های بین‌المللی در محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی خرما خبر داد.

انتهای پیام/ ت

R41382/P1336/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه

فخرالدین کشاورز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس اظهار کرد: فرودگاه شهید دستغیب شیراز به عنوان نخستین فرودگاه دارای نظامنامه جامع فرودگاهی منطبق با پارت ADR و مقررات اجرایی آن، گواهینامه فرودگاهی دریافت می‌کند.

او گفت: این گواهینامه، فردا پنجم اردیبهشت ماه توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی و جمعی از مقامات استانی و فعالان حوزه هوانوردی در محل فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز اعطا خواهد شد.

کشاورز بیان کرد: فرودگاه شیراز، پس از طی فرایند‌های مختلف تدوین نظامنامه، دستورالعمل‌های عملیاتی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، انجام ممیز‌های متعدد و رفع یافته‌های غیراستاندارد موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شده است.

او ادامه داد: این فرایند با همکاری کامل و سازنده دفتر مقررات فرودگاهی، پست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و مدیریت ایمنی شرکت و دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان با موفقیت انجام شده است.

اخذ گواهینامه فرودگاهی که در زمره شاخص‌های توسعه خدمات و ارتقای ایمنی هوانوردی از منظر سازمان جهانی هواپیمایی کشور (ایکائو) است، یکی از الزامات ملی و بین‌المللی است که شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بابد نسبت به اخذ آن در درجه اول برای فرودگاه‌های بین‌المللی اقدام کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • افزایش دوبرابری قراردادهای تجاری ایران در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود
  • نمایش توانمندی‌های صادراتی نخبگان کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • محصول خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد