Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@01:58:36 GMT

مهار آتش در شرکت پرسي گاز

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۵۸۲۱

مهار آتش در شرکت پرسي گاز

خبرگزاري آريا- آتش سوزي در قسمت شارژ سيلندرهاي گاز مايع در شرکت پرسي گاز با تلاش آتش نشانان و قبل از بروز انفجار مهار و خاموش شد.
به گزارش خبرگزاري آريا ، ساعت 8:15 دقيقه روز گذشته در پي تماس کارگران شرکت پرسي گاز با سامانه 125 سازمان آتش نشاني تهران مبني بر بروز آتش سوزي، ستاد فرماندهي آتش نشاني تهران بلافاصله زنگ ايستگاه62، 16 و 87 را به صدا درآورد وآتش نشانان به همراه خودروي فوماتيک ايستگاه هاي 33 و 38 وخودروي حامل کف ايستگاه 38 به خيابان شادآباد، خيابان هفدهم شهريور، خيابان پرسي گاز اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته داود قلي زاده معاون منطقه چهارعمليات که ازلحظات اوليه به همراه آتش نشانان درمحل حادثه حضورداشت:درزمان رسيدن به محل حادثه محوطه سرپوشيده اي به وسعت تقريبي دو هزار مترمربع مملو ازسيلندرهاي گازمايع مشاهده مي شد که قسمت شارژ سيلندر هاي گازمايع آن دچارآتش سوزي شده و کاملا شعله ور است و هرلحظه بر حجم اين آتش سوزي افزوده مي شد.
وي افزود: آتش نشانان بلافاصله با قطع جريان برق وگاز محل حادثه، با استفاده از کف و آب از چندين جهت به سوي شعله هاي آتش هجوم بردند و موفق شدند آتش سوزي را قبل ازانفجار سيلندرها مهار و خاموش کنند.
معاون منطقه چهارعمليات با بيان اينکه در اين حادثه يکي از کارگران که دچارسوختگي شده بود توسط آتش نشانان به عوامل اورژانس حاضر درمحل تحويل داده شد، خاطرنشان کرد: آتش نشانان با ايمن سازي کامل و تحويل محل به مسئولين شرکت با هماهنگي ستاد فرماندهي آتش نشاني تهران به ماموريت خود پايان دادند.
گفتني است: علت بروز اين آتش سوزي از سوي کارشناسان منطقه در حال بررسي است.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مهار آتش شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۵۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در پامنار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در انبار یک کارگاه آهنگری و برش در محدوده خیابان پامنار خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی در رباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۱۲:۳۷ ظهر امروز یک مورد حادثه حریق به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه واقع در پامنار کوچه پرتویی، اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک کارگاه آهنگری و برش رخ داده و کانون حریق نیز انبار این کارگاه به مساحت حدود ۵۰ مترمربع که پشت بام قرار داشت، است. در این انبار مقادیری رنگ و مواد اشتعال‌زای دیگر نگهداری می‌شد و شعله‌های آتش‌نیز در حال سرایت به بخش‌های دیگر این کارگاه و اماکن مجاور بود.

ملکی با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی اقدامات خود برای اطفاء حریق را از چند جهت آغاز کردند، گفت: با اقدامات آتش‌نشانان از گسترش بیشتر حریق جلوگیری شده و دقایقی بعد نیز آتش‌نشانان موفق شدند شعله‌های آتش را به‌طور کامل خاموش کنند.  

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران همچنین از مصدومیت یک نفر از آتش نشانان در جریان عملیات اطفاء حریق خبر داد و گفت: این آتش‌نشان در حین ماموریت از ناحیه پا دچار مصدومیت شد که به مرکز درمانی انتقال پیدا کرد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان پس از اطفاء حریق و انجام عملیات و لکه‌گیری به ماموریت خود خاتمه دادند، گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مهار آتش در خودروی سواری
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس