Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- همزمان با ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، نوجوانان تعزيه خوان منطقه چهارده، روزهاي 17، 18 و 19 بهمن، سه مجلس تعزيه در ميدان شهدا اجرا مي‌کنند.
به گزارش خبرگزاري آريا ، در اجراي برنامه‌هاي «سوگ فاطمي» و ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گروه تعزيه خواني «مرثيه آفتاب» شامل نوجوانان تعزيه خوان دارالمؤمنين طهران (منطقه 14)، روزهاي 17، 18 و 19 بهمن از ساعت 19 در ميدان شهدا در قالب برنامه «مرثيه‌اي براي ام ابيها»، مجلس تعزيه اجرا مي‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين نوجوانان که منتخبين برنامه‌هاي «الفباي شبيه خواني» و چهار دوره «سوگواره عاشورايي» هستند، از چهار سال پيش تاکنون آموزش‌هاي لازم در رشته مخالف خواني و موافق خواني را زير نظر پيشکسوتان و کارشناسان هنر تعزيه را فرا گرفته اند و چندين مجلس تعزيه در امامزاده ها، اماکن مذهبي، مراکز فرهنگي، بوستانها، ميدان آييني امام حسين(ع) و مدارس شهر تهران اجرا کرده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مجلس تعزيه حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ همزمان با یکم اردیبهشت ماه که تحت عنوان روز شهدای ورزشکار نامگذاری شده است مراسمی به همین منظور از سوی کمیته ملی المپیک ساعت ۹ صبح روز شنبه اول اردیبهشت در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران با حضور جمعی از خانواده‌های معزز شهدا، مسئولین و اصحاب رسانه برگزار می‌شود؛ لذا از عموم مردم بخصوص خانواده‌های معزز شهدا دعوت می‌شود تا با حضور در این مراسم روح و جسم خود را با عطر بهشتی شهیدان متبرک نموده و تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدای عزیزمان.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • قبرستان بقیع قدیم ‌ها این شکلی بود + ویدئو
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت