Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@04:46:00 GMT

حکم کمیته انضباطی بازیکن استقلال صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۶۳۹۰

صراط:

رسول فلاح مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز در خصوص اینکه این باشگاه بابت حق رشد فرشید اسماعیلی از باشگاه استقلال شکایت کرده است گفت: ما شکایت خود را یک سال پیش از باشگاه استقلال به فدراسیون ارائه کردیم چون معتقدیم این بازیکن در فجر سپاسی رشد کرده و در اینجا بزرگ شده و باشگاه بزرگ استقلال باید حق رشد او را پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس وی افزود: رای این حکم صادر شده و به نظرم طی روزهای آینده به باشگاه استقلال ابلاغ خواهد شد چون ما خواهان حق رشد این بازیکن هستیم.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ذوب‌آهن پس از دیدار مقابل پرسپولیس که روز نُهم اسفندماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، نسبت به شکایت از سرخ پوشان اقدام کرده بود که حالا واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به همراه داشت.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده: «درباره شکایت باشگاه ذوب‌آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ 60 میلیون جریمه نقدی محکوم شد که رای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.»

کمیته انضباطی فدراسیون جزئیاتی از شکایت ذوب‌آهن نسبت به پرسپولیس منتشر نکرده، اما به نظر می‌رسد انتشار نوشته‌های عجیب روی کاغذ و مطرح کردن مسائلی مبنی بر جادو و جنبل  در رختکن فولادشهر، مورد شکایت بوده که سرخ پوشان نتوانستند آن را اثبات کنند و به همین دلیل جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • احضار رضاوند به کمیته انضباطی
  • حکم کمیته انضباطی برای مربی جنجالی استقلال صادر شد
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • حکم انضباطی هاشمی نسب صادر شد/ مصاحبه مربی استقلال دردسر ساز شد!