Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@21:49:17 GMT

چاقوکشی راننده بنز برای افسر راهنمایی و رانندگی

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۶۴۱۹

چاقوکشی راننده بنز برای افسر راهنمایی و رانندگی

به گزارش جهان نيوز، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، در منطقه ۱۷ محدوده امین الملک، عوامل راهنمایی و رانندگی  تهران بزرگ در حین انجام روان‌سازی ترافیک در این محدوده بودند که ستوان سوم وظیفه محمد سرآبادانی قصد اعمال قانون یک خودروی سواری بنز را داشت که راننده خودرو مذکور ضمن  فحاشی اقدام به تهدید با چاقو کرده و با حمله با این افسر وظیفه او را از ناحیه صورت و لب دچار آسیب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در انتها با اقدام کارمند راهور، آقای موسوی، راننده خودرو خلع سلاح می‌شود و پس از دستگیری به کلانتری ۱۴۹ منتقل شد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقوکشی مرگبار در درگیری خانوادگی جنوب تهران

مرد جوان در درگیری خانوادگی با ضربات چاقو به قتل رسید. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شب گذشته دوشنبه بیست و هفتم فروردین ماه، کارکنان انتظامات بیمارستان شهدای هفتم‌تیر مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کردند.

به دنبال اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جرم تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند با جسد مرد جوانی مواجه شدند که براثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان که مقتول در جریان نزاع با یکی از آشناهای خانوادگی خود ضربات چاقو خورده و به بیمارستان موردنظر واقع در شهرری منتقل شده اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشته و نهایتاً به کام مرگ فرو رفته است.

تیم جنایی پس از پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان و صحنه جرم، ماًموریت یافتند تا با اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه قاتل فراری را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

دستگیری 2 قاتل اجاره‌ای به‌جرم قتل زن جوان در روز ولنتاین

به گزارش تسنیم، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات تیم جنایی برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت
  • چاقوکشی مرگبار در درگیری خانوادگی جنوب تهران
  • ◄ افزایش تصادفات رانندگی به دلیل خرابی جاده های کرمانشاه به نهاوند و همدان به اسدآباد
  • ◄ رقیبان جدید رانندگان کامیون از راه رسیدند؛ احتمال کاهش درآمد رانندگان
  • ۵ کشته و زخمی در ۲ حادثه رانندگی امروز استان کرمانشاه
  • ۲ کشته و ۳ زخمی در حوادث رانندگی کرمانشاه
  • تصادف مرگبار پژو با تابلوی راهنمایی در شیراز/ عکس
  • جزئیات تغییرات جدید محدوده طرح ترافیک تهران
  • توقیف خودرو با بیش از ۴۰ میلیون تومان خلافی در جاده‌های استان
  • اگر راننده خوبی هستید میلیون ها تومان جایزه بگیرید