Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه سابق رژیم صهیونیستی و رهبر حزب کادیما تاکید کرد که بنیامین نتانیاهو همچنان قدرت را در قبضه خود نگه می‌دارد و قصد کنار رفتن از سمت نخست وزیری را ندارد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «تزیپی لیونی» وزیر امور خارجه سابق رژیم صهیونیستی و رهبر حزب «کادیما» اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو از سمت نخست وزیری کنار نخواهد رفت، زیرا می‌داند که در این صورت، باید راهی زندان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین حال، نتانیاهو گفته است که حتی در صورت احضار توسط دادستانی کل برای ارائه اظهارات و دفاعیات خود (در مورد پرونده‌های فساد مطرح شده) حاضر به استعفا از سمت خود نیست.

بنیامین نتانیاهو با چندین پرونده فساد رو به رو بوده و از سوی دادستانی رژیم صهیونیستی به دریافت رشوه، فساد و کلاهبرداری متهم شده است؛ با این حال او ادعا می‌کند که مرتکب هیچ اشتباه و فسادی نشده است.

انتخابات پارلمان رژیم صهیونیستی ماه آوریل آینده برگزار می‌شود و احتمال دارد قبل از برگزاری انتخابات، رسما کیفرخواست علیه نتانیاهو به اتهام فساد ارائه شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیونی نتانیاهو زندان دادستانی کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌اعتمادی جنگ سالاران رژیم صهیونیستی به یکدیگر

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال روز سه شنبه به نقل از منابع صهیونیستی اعلام کرد که سرکردگان شورای جنگی اسرائیل به یکدیگر اعتماد ندارند و روابط آنها با کینه‌ها و اختلاف نظر‌ها اداره می‌شود که بر مسائل اصلی جنگ تأثیر می‌گذارد.

براساس گزارش الجزیره، این روزنامه نوشت که انتظار می‌رود اختلافات بین سرکردگان شورای جنگ که متشکل از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر، یوآو گالانت وزیر جنگ و بنی گانتس رئیس سابق ارتش بر سر قدرت، بر تصمیم رژیم صهیونیستی پس از عملیات ایران تأثیر بگذارد.

او توضیح داد که این سه جنگ‌سالار در مورد چگونگی پاسخ به اولین عملیات مستقیم ایران به اراضی اشغالی که تعیین می‌کند آیا جنگ غزه به یک نبرد منطقه‌ای بزرگتر با تهران تبدیل می‌شود یا نه، اختلاف نظر دارند. به نوشته این روزنامه، منابع صهیونیستی اشاره کردند که ماهیت رابطه بین این سه مرد، خطر «تخمین نادرست وضعیت» در مورد درگیری ایران و صهیونیست‌ها را افزایش می‌دهد.

این روزنامه به نقل از گیورا ایلند، مشاور سابق امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، تأیید کرد که عدم اعتماد بین این سه فرد در بحبوحه تلاش‌های گالانت و گانتس برای کنار گذاشتن نتانیاهو از تصمیم‌گیری‌ها و اصرار نتانیاهو بر هدایت جنگ، بسیار واضح است.

مقامات صهیونیستی همچنین به این روزنامه گفتند که نتانیاهو، گالانت و گانتس را در مورد تصمیمات خود در مورد پرونده‌های اصلی مذاکرات، ورود کمک‌ها به غزه و عملیات نظامی در این نوار مطلع نکرده است. این مقامات گفتند که نخست وزیر صهیونیست‌ها می‌خواست یک مسئول در غزه را منصوب کند که مستقیماً به دفتر او گزارش دهد و وزیر جنگ را دور بزند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بی‌اعتمادی جنگ سالاران رژیم صهیونیستی به یکدیگر
  • ایهود باراک: نتانیاهو برای حفظ قدرت تحت تاثیر وزرای سلطه جو قرار دارد
  • سی‌ان‌ان: اسرائیل حمله به رفح را به تأخیر انداخت
  • اردن: نتانیاهو در تقابل با ایران می‌خواهد حواس‌ها از غزه پرت شود
  • دستور نتانیاهو به کابینه در مورد ایران
  • سناریو آمریکا و اسرائیل برای پاسخ به ایران چیست؟
  • آمریکا در اقدامات احتمالی اسرائیل علیه ایران مشارکت نخواهد کرد
  • بایدن: آمریکا در اقدامات احتمالی اسرائیل علیه ایران مشارکت نخواهد کرد
  • درخواست مهم جو بایدن از اسرائیل در مورد حمله امشب ایران
  • نتانیاهو در پیام ضبط شده: آماده هر سناریویی هستیم