Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@20:02:28 GMT

لزوم حمایت مسئولان از مخترعین جوان کشور

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۶۹۴۲

لزوم حمایت مسئولان از مخترعین جوان کشور

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، شهرام غفاری، مخترع ۴۲ ساله ارومیه، صبح امروز، 21 بهمن ماه، در نشست خبری در محل نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی استان، بیان کرد: ۳۵ اختراع ملی دارم که در این بین ۱۵ اختراع ثبت بین‌المللی شده است.
وی ادامه داد: یک دستگاه اختراع کردیم که ۱۵ مدال طلا در سطح بین‌المللی کسب کرده است، دستگاه دفندر قادر به تولید امواج و صوت‌هایی هست که انسان قادر به شنیدن آن نیست، اما حیوانات و به خصوص حشرات موذی را از محل دفع می‌کند، که هم‌اکنون در برخی از کشور های اروپایی و آمریکایی و به خصوص در فرودگاه‌ها و فروشگاه‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غفاری با بیان اینکه اختراع بعدی من ساخت یک پنل گرمایشی است، خاطرنشان کرد: این اختراع نیز رکورد کم‌مصرف‌ترین دستگاه گرمایشی را کسب کرده است، مصرف این پنل گرمایشی حداقل ۱۰۰ و حداکثر ۳۰۰ وات است، این سیستم هوشمند بوده و دمای اتاق را همواره در ۲۳ درجه سانتیگراد حفظ می‌کند.
وی افزود: کمپانی مادر ما در ارومیه است و ۱۵ زیرمجمومه فعال دارد که یک شعبه آن در ترکیه نیز ثبت شده است.
این مخترع با اشاره به اینکه استاندار و معاون اقتصادی ایشان در استان حمایت خوبی از ما داشته‌اند، تصریح کرد: ما در ارومیه پتانسیل‌های بسیار خوبی همچون مخترعین و صاحبین فکر جوان و توانمند که لازم است از آنان حمایت بشود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب دهه فجر مخترع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۶۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم

باران برزه کار در گفت و گو با خبرنگار مهر، افزود: مجموع بیماران تالاسمی استان با استعلام از مراکز درمانی ۴۶ نفر است.

وی با بیان اینکه شاهد افزایش آمار بیماران تالاسمی هستیم، عنوان کرد: با احتساب آمارهای تازه تشخیص، تعداد بیماران تالاسمی ما به ۶۶ نفر رسید.

برزه کار تصریح کرد: به تفکیک شهرستانی، ۲۳ بیمار هموفیلی در بویراحمد ،۶ نفر در گچساران و ۱۶ نفر در دهدشت داریم.

برزه کار با اشاره به آمارهای بیماران هموفیلی برخی از مناطق، اظهار کرد: ۸ بیمار هموفیلی زیر ۱۸ سال در یاسوج و ۳ بیمار زیر ۱۸ سال نیز در گچساران در لیست استعلام‌ها ثبت شده است.

مدیر دفتر کانون هموفیلی کهگیلویه و بویراحمد به چالش‌های پیش روی فعالیت‌ها، عنوان کرد: ۱۸ بیمار فاکتور ۸ و ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان شناسایی شده که باید در بحث تأمین دارویی و حمایتی اقدامات مطلوب‌تری شکل بگیرد.

وی از هدفگذاری های آموزشی در این راستا خبر داد و بیان کرد: طی ۶ ماه آینده در کنار فعالیت‌های روتین، برگزاری کلاس آموزشی برای مراکز اورژانس با هدف آشنایی بهتر با بیماران هموفیلی، برگزاری اردو و توزیع پک های حمایتی را خواهیم داشت.

کد خبر 6087476

دیگر خبرها

  • دستگاه تلقیح مصنوعی ملکه ثبت اختراع شد
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌ها
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم
  • لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان
  • مصرف ماهانه شکر به ۲۴۰ هزار تن رسید
  • کاهش ۵۰ درصدی مصرف آب‌های زیرزمینی در افق ۱۴۲۰
  • رشد ۶ درصدی مصرف برق در صورت افزایش قابل توجه دما