Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@06:27:11 GMT

مرکز جامع سرطان همدان 35 درصد پیشرفت دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۷۱۴۷

مرکز جامع سرطان همدان 35 درصد پیشرفت دارد

همدان- ایرنا- مدیر مرکز آموزشی درمانی بعثت گفت: مرکز جامع سرطان 35 درصد پیشرفت دارد که امید می‌رود فاز یک این مرکز تیرماه سال آینده بهره برداری شود.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی علوم پزشکی همدان، حمید کیانی‌فتوت اظهار داشت: با توجه به پیشرفت مناسب ساختمان مرکز جامع سرطان به منظور راه‌اندازی فاز یک مرکز جامع سرطان تیمی در معاونت درمان وزارت بهداشت حاضر و اقدامات لازم برای خرید اولیه تجهیزات مورد نیاز انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برای بیماران سرطانی یک طرح در شهرستان بهار با مشارکت خیران و با هدف راحتی خانواده‌هایی که فرزندانشان به سرطان مبتلا هستند بهره برداری شد.
مدیر مرکز آموزشی درمانی بعثت اظهار داشت: با توجه به جایگاه خاص و شرایط راهبردی قرارگیری استان همدان در کریدور اصلی غرب به مرکز کشور مرکزی مجهز برای ترددهای متعدد یک بیمارستان جنرال و یک مرکز تروما به بزرگی و توانمندی مرکز بعثت لازم‌ بود تا بیماران ارجاع داده شده از دیگر مراکز بتوانند در این بیمارستان خدمات دریافت کنند.
وی با بیان اینکه بیمارستان بعثت، محل چندین سرویس شامل اطفال، مغز و اعصاب، ارتوپدی است افزود: بیمارستان سوختگی سال گذشته بهره برداری شد و به تازگی با جابجایی بیمارستان سوختگی، این بخش به زنان و زایمان اختصاص می یابد.
مدیر مرکز آموزشی درمانی بعثت یادآور شد: هم‌اکنون یک دستگاه بالگرد مجهز در اختیار بیمارستان قرار گرفته است و 24 ساعته در اختیار بیمارستان است.
کیانی مسیر توسعه‌ای مرکز آموزشی درمانی بعثت را رو به پیشرفت دانست و گفت: با طرح توسعه اورژانس، توانمندی بیمارستان بعثت به 2 برابر وضعیت موجود می‌رسد که امید می‌رود دهه فجر سال آینده اورژانس دوم نیز عملیاتی شود.
وی اضافه کرد: زیرساخت‌ها و ابزار و تخصص‌های مختلف در بیمارستان بعثت فراهم شده و به زودی در این بیمارستان دومین دستگاه سی تی‌اسکن نصب و استفاده می شود.
مدیر مرکز آموزشی درمانی بعثت گفت: به علت افزایش مراجعه بیماران فعالیت های اولیه از جمله جانمایی فضای فیزیکی انجام شده است.
کیانی اظهار داشت: برای ساخت این محل خیران آماده و پیشگام شده اند که انتظار می‌رود اوایل سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز شود.
وی از بهره برداری طرح مرکز مهارت‌های معاونت آموزشی (اسکیل لب) بعثت در آینده نزدیک خبر داد و خاطر‌نشان کرد: توانمندی خوبی در آموزش پزشکان و دانشجویان رشته‌های پزشکی وجود دارد.
7526/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی بهداشت و درمان مرکز سرطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از آغاز بهره برداری سیستم روشنایی گردنه زاغه در محور همدان - ملایر به طول ۵ کیلومتر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: با توجه به اینکه گردنه زاغه ملایر جزء محورهای پرتصادف و حادثه خیز استان بشمار می آمد که سالانه شاهد تصادفات رخ به رخ منجر به فوت در این گردنه بودیم، در سال گذشته با استفاده از ظرفیت اکیپ امانی اداره کل اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی (نیوجرسی) به طول ۳/۵ کیلومتر در این گردنه به پایان رسید.

آهکی با اشاره به فرسوده بودن سیستم های روشنایی موجود در گردنه زاغه گفت: به منظور ارتقای ایمنی و رفع خاموشی های مکرر، عملیات نوسازی و انتقال سیستم روشنایی به رفوژ وسط در دستور کار اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان قرار گرفت که هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۸٪ آماده بهربردای است.

وی تصریح کرد: طبق گزارش و آمار پلیس راه استان بعد از نصب نیوجرسی تعداد تصادفات منجر به فوت در گردنه زاغه به صفر رسیده است و این گردنه نیز از نقاط حادثه خیز استان خارج شده و هم اکنون جزء گردنه های ایمن استان همدان محسوب می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است
  • بخش پرتودرمانی مرکز جامع سرطان البرز افتتاح می‌شود
  • آبرسانی به ۷۰ روستای استان همدان در سال ۱۴۰۲
  • اجرای ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان شرقی
  • افتتاح و بهره‌برداری از ۲۷ پروژه شهری جدید در تهران
  • اجرای ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان‌ شرقی