Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اعلام کرد: هنوز اطلاعی از میزان خسارت وارده زلزله 5 و 2 دهم ریشتری امروز یکشنبه در دسترس نیست و گروه های ارزیاب از بندرخمیر و قشم برای ارزیابی خسارات وارده به این مناطق اعزام شدند.

علیرضا صفا ایسینی روز یکشنبه در مصاحبه اختصاصی با ایرنا افزود: فرمانداران قشم و بندرخمیر نیز به همراه گروه های امداد رسان جمعیت هلال احمر هرمزگان در مناطق زلزله زده حضور دارند و خوشبختانه به دلیل این که روستای بالای لافت قشم خالی از سکنه بوده، تاکنون خسارتی گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: گزارش های اولیه حاکی از ترک خوردگی بعضی از واحدهای مسکونی و قدیمی در بندرپل بندرخمیر و لافت قشم دارد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به این که منازل مسکونی لافت قشم از سازه های قدیمی خشتی و گلی است، اظهارداشت: این منازل در اثر بارندگی و زلرزه می امکان تخریب دارد.
فرماندار قشم و بندرخمیر نیز اعلام کرده اند که این زمین لرزه خسارت جانی نداشته و تنها خسارت مالی و ترک خوردگی برخی منازل مسکونی اعلام شده است و گروه های ارزیاب نیز برای پیگیری موضوع و برآورد خسارت به این مناطق اعزام شده اند.
موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرده است:زمین لرزه ای به بزرگی پنج و 2 دهم ریشتر روز یکشنبه لافت از توابع شهرستان قشم در استان هرمزگان لرزاند.
به گزارش ایرنا، این زمین لرزه در ساعت 14 و 24 دقیقه و در عمق 10 کیلومتری زمین رخ داده است.
محل وقوع زمین لرزه در فاصله 5 کیلومتری لافت قشم، 14کیلومتری بندرخمیر و 34 کیلومتری درگهان قشم اعلام شده است.
7195/6048




انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر :6883243

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث زمين لرزه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۷۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین لرزه ۴.۲ ریشتری خوی را لرزاند

به گزارش «تابناک» به نقل از مرکز لرزه نگاری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زلزله به بزرگی ۴.۲ ریشتر ساعت ۲۱:۳۱ دقیقه خوی در آذربایجان غربی را لرزاند.

مرکز لرزه نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران کانون این زمین لرزه را در عمق ۱۳ کیلومتری زمین حوالی خوی اعلام کرده است.

این زلزله در برخی شهرهای آذربایجان شرقی به ویژه تبریز هم احساس شد.

 

دیگر خبرها

  • بهاباد امروز لرزید
  • صادرات ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندرخمیر
  • زلزله ۳.۲ ریشتری «خرم‌آباد» را لرزاند
  • زلزله ۳.۲ ریشتری در خرم آباد
  • زلزله ۳.۲ ریشتری «خرم‌آباد» لرستان را لرزاند
  • زمین لرزه ۴.۲ ریشتری خوی را لرزاند
  • زلزله ۴.۲ ریشتری در خوی آذربایجان‌ غربی
  • اعزام تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده خوی/خسارتی گزارش نشده است
  • زلزله ۴.۲ ریشتری خوی را لرزاند
  • زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر خوی را لرزاند