Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی ذبح و به شهادت رسیدن کودک خردسال عربستانی پیام تسلیتی منتشرکرد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی ذبح و به شهادت رسیدن کودک خردسال عربستانی پیام تسلیتی به شرح ذیل منتشرکرد؛   بسم الله الرحمن الرحیم
وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ (الشعراء، آیه ۲۲۷)


جنایت سفاکانه ذبح کودک خردسال با فجیع‌ترین وجه ممکن در برابر چشمان مادر توسط یکی از گمراهان فرقه ضاله وهابیت بار دیگر شیطان‌صفتی و خون‌خوار بودن این تفکر سیاه را بر همگان روشن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کودک کشی آشکار تنها بخشی از افکار و برداشت‌های متحجرانه وهابیت از اسلام و جنایات و ظلم‌های رژیم سعودی است و سال‌هاست که شبیه این جنایت‌ها را توسط مزدوران داعشی خود در سوریه، عراق و کشتن زنان و کودکان یمنی انجام می‌دهد و کشور‌های مستبد و استکباری چشم خود را بر آن می‌بندند.


تفکر پلید ضدّ اسلامی و ضدّ انسانی وهابیت با کمک یا سکوت جانب‌دارانه‌ی دولت‌های استکباری، مسلمانان مظلوم را در خون می‌غلتاند و با حمایت‌ها و سیاست‌های اروپا و آمریکا برای ادامه‌ی جنایت‌ها تقویت و تجهیز می‌شود.

سازمان‌های حقوق بشری وابسته به نفت و پول سعودی هیچ‌گاه نمی‌توانند درد و رنج مردم مظلوم را درک کنند و غم آن مادران کودک ازدست‌داده را بفهمند؛ اما این فاجعه بزرگ انسانی ماهیت مفسد و جهنمی وهابیت را رسواتر خواهد کرد؛ و ان‌شاءالله سقوط و خواری و زبونی این تفکر پلید زودتر فراهم خواهد شد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تسلیت شهادت کودک مظلوم و معصوم «زکریا الجابر» این قتل فجیع را شدیداً محکوم نموده و قصاص آن جانی خون‌خوار را خواستار است و از خداوند متعال نیز صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده زکریای عزیز مسئلت می‌نماید.


والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وهابیت رسواتر شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خارج شدن ایران از« ایکوموس» و «ایکوم»

وزیر گردشگری و میراث فرهنگی در واکنش به برخی شایعات مبنی بر خروج ایران از دو سازمان بین‌اللملی در حوزه میراث فرهنگی عنوان کرد: خارج شدن ایران از ایکوموس و ایکوم تکذیب می‌کنم.

به گزارش مشرق، عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی اظهار داشت: در دولت مردمی فعالیت‌های بین المللی در حوزه میراث فرهنگی به مراتب گسترده‌تر از گذشته ادامه داشته و دارد.

وی در واکنش به برخی شایعات مبنی بر خروج ایران از دو سازمان بین‌اللملی در حوزه میراث فرهنگی عنوان کرد: خارج شدن ایران از ایکوموس و ایکوم تکذیب می شود. این دو حوزه ماهیت غیردولتی دارند و و از سال ها قبل پرداخت به دلیل ماهیت غیردولتی، پرداخت حق عضویت آنها توسط افراد حقیقی انجام می شود.

ضرغامی تاکید کرد: بعضی‌ها نمی‌دانند ایکوموس و ایکوم خوردنی است یا پوشیدنی ولی درباره آن اظهارنظر می‌کنند.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • مصارف مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود
  • باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود
  • خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است
  • ضرورت جذب نیروهای خبره در حوزه علمیه
  • درخواست رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره قبرستان بقیع
  • دشمنان اسلام فرقه ضاله وهابیت رابرای جنایت علیه مسلمین ایجادکردند
  • جنایت وهابیت وحمایت انگلیس؛از تخریب بقیع تا قتل‌عام مسلمانان
  • ضرغامی: خروج ایران از ایکوم و ایکوموس کذب است
  • تکذیب خارج شدن ایران از« ایکوموس» و «ایکوم»
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است