Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده اسبق مردم تهران در مجلس گفت: دختران و زنان ما باید بسیار هوشیار باشند دشمن برای تزلزل دین این عزیزان از مسیر تلفن همراه و فضای مجازی درصدد نفوذ است. ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مینودشت، لاله افتخاری ظهر امروز در همایش پیروان انقلاب فاطمی، رهروان خمینی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: زنان و مادران ما در سال 57 درس شجاعت و ایثار را در مجالس عزاداری حضرت زهرا(س) فرا گرفتند و زمانی که احساس کردند مردان در جاهایی کم می‌آورند، مقابل دژخیمان با شجاعت ایستادند و شهید شدند، یا فرزندانشان را فدای انقلاب اسلامی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضرت زهرا (س) الگوی کاملی برای فرزندان و خانواده خود و در نهایت تمام مردم عالم در جهان است و هر‌کس از وی تبعیت کند بی‌شک راه تکامل دین را طی کرده و سعادتمند می‌شود.

نماینده اسبق مردم تهران در مجلس بیان داشت: امروز دشمن حجاب را به دوران صدر اسلام تعمیم می‌دهد و به صورتی وانمود می‌کند که پیشرفت و به‌روز بودن زنان در بی‌حجابی و بدحجابی است. امروز زنان و دختران ما باید بسیار هوشیار باشند زیرا دشمن از راه تلفن‌همراه و فضا مجازی بر این عزیزان نفوذ می‌کند تا باورهای دینی و اعتقادات آن‌ها را سست کند.

رئیس دارالقرآن کریم کشور: 80 درصد حافظان قرآن کریم ایران را بانوان تشکیل می‌دهندامید به زندگی بانوان طی 40 سال اخیر افزایش یافتنماینده ولی‌فقیه در گیلان: انقلاب اسلامی جایگاه ویژه‌ای به بانوان بخشید

افتخاری گفت: دین ما بر پایه حجاب و عفت زنان جامعه است و دختران و زنان جامعه باید با تقویت ویژگی‌های حضرت زهرا (س)  در خود بتوانند ‌مقابل توطئه‌های دشمنان‌ ایستادگی و مقاومت کنند. زنان و مادران ما ‌نباید با سرگرم‌شدن در شبکه های ماهواره و فضای مجازی از تربیت فرزندان غافل شوند، مادران باید الگوها و ویژگی‌های حضرت زهرا( س)و امام علی‌(‌ع)  را برای فرزندان یادآوری کنند و تربیت دینی فرزندان را مورد توجه قرار دهند تا فرزندان در مقابل آسیب‌ها و ترفندهای دشمنان هوشیار بوده و عکس‌العمل مناسب نشان دهند.

نماینده اسبق مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: امروز مردم ما با مشکلات اقتصادی مواجه هستند،اما این مشکلات مانع استمرار پشتیبانی مردم و زنان از ولایت‌فقیه و نظام جمهوری اسلامی نمی‌شود‌.

افتخاری با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن گفت: زنان، مادران و دختران انقلابی این مرز و بوم در کنار پدران‌، همسران و برادران خود در راهپیمایی 22 بهمن حضور فعال و گسترده دارند و نقش خود را با این حضور پرشور در انقلاب اسلامی پررنگ‌تر می‌کنند.

انتهای پیام/ ز

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: افرادی که سال جاری در کنکور سراسری آزمون خواهند داد مراقب باشند در دام کلاهبرداران اینترنتی گرفتار نشوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سیدمصطفی مرتضوی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به تاریخ برگزاری مرحله اول کنکور سراسری، مجرمان سایبری با استفاده از ترفندهای کلاهبرداری خود با تبلیغات اغوا کننده در فضای مجازی مبنی بر فروش سوالات کنکور اقدام به کلاهبرداری از دانشجویان و دانش آموزان می‌کنند.

وی افزود: به هیچ عنوان سوالات کنکورها قبل از زمان برگزاری و آغاز کنکور، جایی درج و افشاء نشده است و تبلیغات فروش سوالات در فضای مجازی در اصل به دو صورت است که یا سوالی در اختیار فرد نیست، تبلیغ دروغین است و با هدف اخذ وجه اتفاق می‌افتد یا سؤالاتی که در قبال دریافت پول به متقاضی ارائه می‌شود مربوط به کنکور سنوات گذشته است که به دروغ به عنوان سوالات جدید ارسال می‌شود.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به بالا بودن امنیت طراحی، تکثیر و توزیع سوالات کنکور دانشجویان و دانش آموزان فریب این نوع تبلیغات جعلی را در فضای مجازی نخورند و از اعتماد کردن به کاربران در فضای مجازی و واریز کردن مبالغی مبنی بر دریافت سوالات خودداری کنند چراکه این نوع تبلیغات تنها جهت کلاهبرداری صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: شهروندان هشدارهای پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.gov.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند و در صورتی که در هر ساعت از شبانه روز با کلاهبرداری اینترنتی و یا برداشت‌های غیر مجاز از حساب‌های بانکی خود مواجه شدند، موضوع را به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا به شماره ۰۹۶۳۸۰ گزارش دهند.

کد خبر 747693

دیگر خبرها

  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • شاد، اما خسته!
  • دختران حق دارند شادی کنند/ هجمه دشمن روی دختران ایران است
  • شاد اما خسته
  • دختران حق دارند شادی کنند/ همه هجمه دشمن روی دختران ایران است
  • زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • روزنامه جمهوری اسلامی: دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند