Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هواپیماهای میگ ۲۹، صاعقه و سوخو ۲۲ در حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به پرواز درآمده و به اجرای حرکات نمایشی پرداختند. گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز یکشنبه ۲۱ بهمن با حضور در پایگاه شهید لشگری، از نمایشگاه «اقتدار هوایی نیرو‌های مسلح» بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت‌الاسلام محمدحسنی در بدو ورود به این نمایشگاه، با حضور در جایگاه شهدا، به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای گمنام ادای احترام کرد.

وی از غرفه‌های اورهال، پهپاد‌های سپاه و ارتش، اداره بهداشت و درمان و... بازدید و از طریق رادیو «اقتدار» مستقر در این نمایشگاه، ضمن گفتگو با مردم و دعوت آنان برای حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت گفت: ان‌شاءالله با حضور پرشور مردم عزیز، شریف و مقاوم ایران اسلامی، فردا راهپیمایی با شکوهی را شاهد خواهیم بود و بار دیگر حقانیت ملت بزرگ کشورمان و ناامیدی دشمنان و مستکبران اثبات خواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین نمایشگاه اقتدار نیرو‌های مسلح را نماد استقلال، خودکفایی، خودباوری، اتحاد و انسجام ملی توصیف کرد.

در این بازدید که امیر سرتیپ واحدی نیز حضور داشت، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در آلرت با خلبانان دیدار و گفتگو کرد.

تیزپروازان نیرو‌های هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هواپیما‌های میگ ۲۹، صاعقه و سوخو ۲۲ در حضور حجت‌الاسلام محمدحسنی به پرواز درآمده و به اجرای حرکات نمایشی پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس اقتدار هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ سیدابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم پرویز داودی تصریح کرد: این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید.

بیشتر بخوانید؛ معاون اول دولت نهم درگذشت+سوابق

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم دکتر پرویز داودی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید. بی‌شک خدمات ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار بوده و در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

اینجانب با تجلیل از خدمات صادقانه این استاد ارجمند، مصیبت وارده را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، ‌اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به ویژه خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی. رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر: 1227591 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • (تصاویر) جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • سوخو-24 در نمایی متفاوت (عکس)
  • (عکس) موشک پنهان‌کار روسیه دوباره وارد میدان شد
  • اجرای نمایشی که ستاره پسیانی دید و به آتیلا پسیانی تقدیم شد
  • ببینید | معاون دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: در عملیات تنبیهی دنبال کشته‌‌گرفتن نبودیم
  • فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد
  • تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم اجرای همه جانبه طرح «خانواده میزبان»
  • پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسراییل پیام شفاف «وعده صادق» است
  • لحظه روشن شدن مشعل المپیک ۲۰۲۴ | انجام حرکات نمایشی توسط مردان |‌ پوشش خاص آنها را ببینید