Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ابلاغی به حریرچی، قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، جان بابایی، معاون درمان، رییسی، معاون بهداشت، توکلی، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و جهانپور، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بر اشراف بیشتر به نحوه خدمت رسانی و جلب رضایت بیماران و همکاران در سراسر کشور تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان نمکی در این ابلاغ تاکید کرده است به منظور اشراف بیشتر به نحوه خدمت رسانی و جلب رضایت بیماران و همکارانمان در سراسر کشور، ضروری است شورای نظارت بر ارزیابی استان با حضور پنج نفر از افراد ذیصلاح متشکل از نماینده سازمان نظام پزشکی، نماینده انجمن‌های علمی و یا سازمان‌های مردم نهاد عرصه سلامت در سطح استان و سه نفر از همکارانمان در دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شود.

وزیر بهداشت همچنین تعریف و اجرایی شدن داشبورد مدیریتی مبتنی بر سطح بندی اطلاعات مورد نیاز برای سطوح نظارتی را مورد تاکید قرار داده است.

متن این ابلاغ به شرح زیر است:

جناب آقای حریرچی، قائم مقام محترم وزیر و معاون کل وزارت بهداشت
جناب آقای جان بابایی، معاون محترم درمان
جناب آقای رییسی، معاون محترم بهداشت
جناب آقای توکلی، مشاور محترم وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
جناب آقای جهانپور، سرپرست محترم مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی

پیرو مذاکرات حضوری جهت اشراف بیشتر به نحوه خدمت رسانی و جلب رضایت بیماران و همکارانمان در سراسر کشور ضروریست موارد ذیل پیگیری شود:

۱. شورای نظارت بر ارزیابی استان با حضور پنج نفر از افراد ذیصلاح متشکل از نماینده سازمان نظام پزشکی، نماینده انجمن‌های علمی و یا سازمان‌های مردم نهاد عرصه سلامت در سطح استان و سه نفر از همکارانمان در دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شود. اسامی افراد پیشنهادی قبلا به اینجانب اعلام گردد.

۲. شورای نظارت و ارزیابی مرکزی با حضور نماینده محترم سازمان نظام پزشکی، نماینده محترم مجمع انجمن‌های علمی، معاون محترم درمان، معاون محترم بهداشت، مدیرکل محترم بازرسی و دو نفر با معرفی اینجانب تشکیل شود.

۳. سازوکار مناسب جهت نظارت مستمر بر دستگاه‌های تحت مدیریت تنظیم و ارائه گردد.

ضررویست داشبورد مدیریتی مبتنی بر سطح بندی اطلاعات مورد نیاز برای سطوح نظارتی تعریف و اجرایی شود.
به کارگیری کلیه ظرفیت‌ها همچون تبادل پیامک با ارباب رجوع، نصب صندوق در مراکز مهم و تعیین رابط جهت انتقال موارد به شورا‌های نظارت استانی و مرکزی موثر خواهد بود. امیدوارم ظرف یک هفته آتی نحوه اعمال موارد فوق را توسط همکاران ارجمند دریافت کنم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهداشت دهان و دندان معاون اول بهداشتی مدیریتی مستمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، غیرتی با اشاره به شکسته شدن بند خاکی نوده و طغیان تمامی رودخانه های بخش شاسکوه گفت: تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند و برای ماشین آلات سنگین و لودر جهت مدیریت سیلاب فراخوان داده شده است.

دیگر خبرها

  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند
  • معاون رییسی: دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است
  • دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟ | پاسخ معاون رئیسی
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • رفع مسدودی بیش از هزار و ۳۰۰ کارت ملی در استان قزوین
  • پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده
  • جهاد تبیین و امید آفرینی یکی از رسالت های وزارت بهداشت است
  • لزوم لحاظ استانداردهای وزارت بهداشت در آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو