Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@21:27:45 GMT

بازیکنی که قرار بود ستاره تبریز شود (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۷۹۲۴

یوسف سیدی با هزار و یک آرزو راهی تراکتور شد ولی روزگار بروفق مراد او نبود.

به گزارش ورزش سه، یوسف سیدی بعد از درخشش در گسترش فولاد در ابتدای این فصل راهی تراکتور شد و بعد از دو بازی برای این تیم به یکباره توسط توشاک سرمربی وقت تراکتور ترد شد تا خیلی زود این بازیکن با کاخ آرزوهایش خداحافظی کند. سیدی بعد از چند ماه خانه نشینی به گسترش فولادی برگشت که اینبار نام اش ماشین سازی شده بود و در تمرین آماده سازی نیم فصل خود را به همبازیان رساند ولی این تمرینات سخت ستاره جوان را بار دیگر به میادین نرساند تا اینبار با مصدومیت از میادین دور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدی تا به حال دو دیدار تیم اش را در نیمه فصل دوم را از دست داده است و احتمالا نیم از نیم فصل اول را نیز از دست بدهد.

 

ماشین سازی تبریز یوسف سیدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز یوسف سیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای درگذشت هوادار تراکتور تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه ذوب‌آهن اصفهان درگذشت احد قولی لاله هوادار تیم تراکتور که روز جمعه در جریان بازی تراکتور با ذوب آهن در ورزشگاه یادگار امام تبریز دچار سکته قلبی شد و سپس در بیمارستان جان باخت را تسلیت گفت.

در متن تسلیت باشگاه ذوب آهن اصفهان آمده است: درگذشت نابهنگام هوادار عزیز تیم تراکتور تبریز را به جامعه هواداری باشگاه تراکتور و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض کرده و برای آن عزیز غفران الهی آرزومندیم.

گفتنی است، احد قولی لاله هوادار متعصب تراکتور روز جمعه (۲۴ فروردین) در ورزشگاه یادگار امام تبریز از شدت ناراحتی و فشار عصبی ناشی از شکست سنگین این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان دچار سکته قلبی و با آمبولانس راهی بیمارستان شد و ظهر دیروز در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز درگذشت.

تیم فوتبال تراکتور روز جمعه با نتیجه چهار بر یک از ذوب آهن اصفهان شکست خورد که انتقادهای هواداران و کارشناسان را به دنبال داشت.

کد خبر 6077560

دیگر خبرها

  • ایران و ژاپن بی دردسر راهی جام جهانی خواهند شد
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • فوری: جدایی خمس از تراکتور منتفی شد
  • خمس در تراکتور ماندنی شد؟
  • شوک به سعودی‌ها؛ ستاره النصر به دنبال ترک عربستان
  • جدی جدی علیه تراکتور! (عکس)
  • شوک به سعودی‌ها؛‌ ستاره النصر به دنبال ترک عربستان
  • برونو فرناندز با این هم تیمی‌ها دیوانه شده است!
  • پیام تسلیت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای درگذشت هوادار تراکتور تبریز
  • فرمانده سپاهان و تراکتور در آخر خط؟