Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@13:33:11 GMT

افتتاح دانشگاه ملی دختران نهاوند

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۷۹۵۳

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: دانشگاه ملی نهاوند غلامی افتتاح دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقره داغ شدن قاچاقچی کود شیمیایی در نهاوند 

مرضیه یونسی گفت: شعبه اول بدوی شهرستان نهاوند به پرونده قاچاق ۲۷۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش ۵۴۶ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام عرضه خارج از شبکه را محرز و علاوه بر الزام توزیع کالا‌های کشف شده در شبکه، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: بازرسان اتاق اصناف در بازرسی از واحد‌های صنفی این کالا‌ها را کشف و گزارش آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

یونسی گفت: واحد‌های صنفی متخلف استان در سال گذشته ۴۴ هزار و ۶۱۷ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال جریمه شدند.

او، تعداد پرونده‌های وارده به این اداره کل در سال گذشته را ۱۴ هزار و ۴۵۰ فقره عنوان کرد و افزود: تعداد آرای صادره در این مدت ۱۴ هزار و ۴۶۰ فقره ثبت شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: عدم درج قیمت با سه هزار و ۲۸۲ پرونده، گران فروشی با ۲ هزار و ۳۷۹، تقلب و کم فروشی با هزار و ۸۷۵ فقره پرونده و عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و ۴۳۹ در صدر تخلفات قرار دارند.

یونسی گفت: عدم صدور و ارائه فاکتور با هزار و ۳۲۹ فقره، عدم رعایت بهداشت با هزار و ۱۸۸ فقره و قاچاق کالا و ارز با هزار و ۵۳ فقره در ردیف‌های بعدی قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • نقره داغ شدن قاچاقچی کود شیمیایی در نهاوند 
  • کشف محموله آرد قاچاق در نهاوند
  • کشف ۱۴۶ کیسه آرد قاچاق در نهاوند
  • آبرسانی به روستاهای دور دست نهاوند
  • آبرسانی به روستای کهریز صلاح‌الدین نهاوند
  • رفع مشکل آب روستای کهریز صلاح‌الدین نهاوند
  • افتتاح واحدهای مسکونی دانشگاهیان طی روزهای آینده
  • کاهش ۲۰ درصدی کشت چغندرقند در نهاوند
  • خوابگاه متاهلی ۵۰۰ واحدی دانشگاه تهران بهمن ۱۴۰۳ افتتاح می‌شود
  • آغاز کشت ۳ هزار هکتار چغندرقند در نهاوند