Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: افسران به خاطر پخش سرود و نیز احترام به فرمانده‌شان که کنار بنده ایستاده بود، سلام نظامی دادند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی صبح امروز در گفت‌وگو با برنامه رادیویی پارک شهر در رادیو تهران، در پاسخ به سوال مجری برنامه درباره تصویری که از سلام نظامی افسران نیروی هوایی در حضور وی در فضای مجازی منتشر شده بود، اظهار داشت: در روز ۱۹ بهمن که خدمت افسران نیروی هوایی ارتش بودیم، در شروع برنامه سرود ملی جمهوری اسلامی نواخته شد و افسران به خاطر پخش سرود و نیز احترام به فرمانده‌شان که کنار بنده ایستاده بود، سلام نظامی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ماجرای سلام نظامی همافران به آیت الله علم الهدی چیست؟ +عکس

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: چون من کنار فرمانده بودم، عده‌ای یا به اشتباه یا مغرضانه موضوع را طور دیگری بیان کردند.

وی خاطرنشان کرد: فقط شخص مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا هستند و نمایندگان ایشان در استان‌ها در راستای فرماندهی کل قوا نمایندگی ندارند، بلکه در مسائل مدیریتی مردم و مقلدین ایشان نماینده هستیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا جشنواره فجر آیت الله علم الهدی نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده‌ صادق» جان تازه‌ای به همه رزمندگان راه آزادی قدس دمید

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛  در پی پاسخ مقتدرانه و کوبنده جمهوری اسلامی ایران به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در کنسولگری ایران در دمشق، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیام تقدیری به شرح زیر صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

وعده صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی محقق شد و قدرت ایمان و اقتدار نیرو‌های مسلح ایران یوم الله دیگری در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کرد. دست قدرت خدا از آستین ملت ایران بیرون آمد و مشت محکمی بر پیکره‌ی ظالمین وارد ساخت «وَما رَمَیتَ إِذ رَمَیتَ وَلکِنَّ اللَّهَ رَمی.»

این حملات جان تازه‌ای به همه رزمندگان راه آزادی قدس دمید و جهان را به آزادی فلسطین و پایان نزدیک سقوط اسرائیل امیدوارتر کرد.

مرحبا به ملت شریف ایران و فرزندان مقتدرشان در نیرو‌های مسلح که سال‌هاست در میدان جهاد با جبهه ظلم جهانی حضور دارند و پناه مظلومان و مستضعفان هستند.

سلام و رحمت الهی بر روح شهدای انقلاب اسلامی و امام خمینی رحمت الله علیه که عزت امروز ایران مدیون آنان است؛ و سلام بر فرمانده مقتدر ظلم ستیزی و مبارزه با ستمگران؛ حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی.

خداوند همه مجاهدان و رزمندگان مقاومت اسلامی را به تأییدات خود مستظهر و نصرت نهایی بشر را با ظهور قطب عالم امکان حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف محقق گرداند. ان‌شاءالله

«اللهُمَّ وَ أَقِمْ بِهِ الْحَقَّ، وَ أَدْحِضْ بِهِ الْباطِلَ، وَ أَدِلْ بِهِ أَوْلِیاءَکَ، وَ أَذْلِلْ بِهِ أَعْداءَکَ»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش امام جمعه مشهد به حمله ایران به اسرائیل |‌ غیر از قدرت نمایی زبان دیگری اثر نمی کند
  • علم الهدی: در صورت هر حماقت اسرائیل، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد
  • علم الهدی : در صورت هر حماقت اسرائیل ، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد
  • تقابل اسراییل با سپاه نابودی رژیم صهیونیستی را محقق خواهد کرد
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه در هفته ارتش در خرسان جنوبی
  • بی اعتباری جریمه های صادرشده از سوی درجه داران کادر و افسران وظیفه
  • قدردانی نماینده ولی فقیه در خوزستان از سپاه پاسداران
  • قدردانی وزیر بهداشت از فرمانده نیروی هوایی ارتش به دلیل انتقال مجروحان حادثه تروریستی راسک
  • «وعده‌ صادق» جان تازه‌ای به همه رزمندگان راه آزادی قدس دمید
  • نیروی هوایی مصر در حالت آماده باش قرار گرفت