Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح مرکز جامع ارتباطات مردمی و  طرح‌های اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی که در سالن مرکز نمایشگاههای آستان قدس رضوی برگزار شد اظهارکرد: سفر سالانه بیش از ۳۰ میلیون زائر داخلی و خارجی به مشهد  راه اندازی مرکز ملی ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار کرده است و این سامانه باید به نماد پاسخگویی همه بخش‌های آستان قدس رضوی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف آستان قدس رضوی از راه‌اندازی مرکز ارتباطات مردمی انجام یک کار نمادین نبوده و اگر مردم در ارتباط با شیوه اداره موقوفات و خدمت‌رسانی در حرم مطهر رضوی، انتقادی مطرح کردند باید به مدیران منتقل و پیگیری شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: پیشنهادات اعلام شده از سوی زائران به مرکز ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی باید در یک بانک جامع گردآوری شده و مورد استفاده معاونت های مختلف قرار گیرد.

رئیسی در ادامه تصریح کرد: پروژه احداث صحن رضوان درحال انجام است و به دلیل مسقف بودن آن، امکان برگزاری نماز جمعه مشهد و حضور میلیونی زائران در مناسبت‌های مختلف وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد:  وظیفه آستان قدس رضوی خدمت رسانی به زائران، انجام کار فرهنگی و تسهیل امر زیارت بوده و در این راستا شبکه خادمیاران رضوی با هدف خدمت‌رسانی به مردم در مناطق محروم شکل گرفته است.

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: در مناطقی از زابل به دلیل شدت محرومیت، مردم در حال ترک منطقه بودند، اما با فراهم شدن زمینه زراعت در ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی و راه اندازی دامداری مکانیزه از سوی آستان قدس رضوی از مهاجرت مردم جلوگیری شد. همچنین در کرمان هم با لایروبی قنوات و راه اندازی مجتمع‌های چندمنظوره فرهنگی و رفاهی اقدامات خوبی به انجام رسید.

منبع: نماینده

کلیدواژه: آستان قدس رئیسی مهاجرت نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی

یک قرآن نفیس ویژه فلسطین که در حمایت از مردم غزه به چاپ رسیده است به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی به کشور مالزی اهدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی، رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، امیر مهدی حکیمی، مدیر عامل موسسه آفرینش های هنری، مسعود فرزانه، مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات و جعفر مروارید، معاون طرح و برنامه سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی به دعوت بنیاد کتابت و نشر قرآن «رستو» به کشور مالزی سفر کردند.

هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در پی سفر بنیاد رستو به ایران و دیدار با برخی از مدیران آستان قدس رضوی که سال گذشته صورت گرفت، در راستای پیگیری تفاهمات صورت گرفته در زمینه تبادل تجربیات مشترک، چاپ قرآن، آموزش‌های هنر اسلامی و مرمت نسخ خطی و همچنین چاپ کتب مشترک در خصوص فلسطین به کشور مالزی سفر کردند.

این هیئت اعزامی، ضمن حضور در بنیاد کتابت و نشر قرآن «رستو» از نزدیک با فعالیت‌های مختلف و دستاوردهای قرآنی این مجموعه آشنا شدند. 

در این بازدید هیئت اعزامی آستان قدس رضوی با پروفسورعبداللطیف، و رئیس بنیاد رستو دیدار و گفت وگو کردند و قرآن ویژه مردم فلسطین که به منظور حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده غزه به چاپ رسیده است به این هیئت اهدا شد. 

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • اهداء قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد