Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید ملایی نفر نخست رنکینگ جهان و دارنده مدال طلای جهان در چهارمین دور رقابت‌های گرنداسلم پاریس مقابل جودوکار گمنام قزاق شکست خورد تا در نیمه نهایی مقابل جودوکار رژیم صهیونیستی روبرو نشود.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های جودوی گرنداسلم پاریس ۲۰۱۹، سعید ملایی نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای جهان ۲۰۱۸ که در رده نخست رنکینگ برترین جودوکاران جهان در این وزن قرار دارد، پس از استراحت در دور نخست مقابل کنیا کوهارا از ژاپن و نفر ۲۵ رنکینگ جهان به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملایی در دومین مبارزه نیز الکساندر ویزرزاک از آلمان و نفر ۱۷ رنکینگ جهان و دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان پیروز شد اما در سومین مبارزه برابر روسلان موسایف جودوکار گمنام قزاق که در رده ۲۰۹ رنکینگ جهان جای دارد بدلیل اینکه در نیمه نهایی به مصاف جودوکار اسراییل نرود شکست خورد و راهی گروه بازنده‌ها شد تا برای کسب مدال برنز به مصاف رقبا برود.

ساگی موکی جودوکار رژیم غاصب صهیونیستی در این وزن در جایگاه نهم رنکینگ جهان جای دارد و با کسب ۴ پیروزی متوالی برابر رقبای خود از فرانسه، مولداوی، یونان و بلژیک راهی نیمه نهایی این رقابت‌ها شده و برای رسیدن به فینال باید به مصاف برنده قزاق سعید ملایی از ایران برود.

ملایی ۲ ماه پیش نیز در رقابت‌های جودوی چین در دور نخست برابر حریف ژاپنی شکست خورد چرا که در دور دوم باید به مصاف برنده مبارزه جودوکاران اسراییل و بلژیک می‌رفت.

محمد بریمانلو دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۸ دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها بود که روز گذشته (شنبه) با ۲ پیروزی و یک شکست از دور رقابت‌ها کنار رفت.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا جشنواره فجر اسرائیل جودو رژیم صهیونیستی سعید ملایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۸۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در ادامه رقابت‌های مرحله دوم لیگ دسته سوم آزادگان، تیم‌های مشهدی به مصاف رقبای خود رفتند و نتوانستند طعم پیروزی را بچشند. در هفته نهم این مسابقات، شادکام با علیرضا نیکبخت در مصافی خارج از خانه مقابل فرد البرز با یک گل شکست خورد.

شریعت نوین، دیگر تیم بحران‌زده مشهدی در خانه پذیرای چالای سنگسر بود و موفق شد با ثبت تساوی ۱ بر ۱ به نخستین امتیاز خود در این دوره از رقابت‌ها دست یابد.

آرامش سومین تیم مشهدی هم در چالوس به مصاف خورشید طلایی این شهر رفت و با تساوی ۱ بر ۱ متوقف شد.

به این ترتیب، شادکام ۱۵ امتیازی ماند و به رده چهارم تکیه زد. آرامش با ۱۳ امتیاز به رده هفتم جدول سقوط کرد و شریعت نوین نیز با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

سپاهان ب با ۲۰ امتیاز صدرنشین است و عقاب تهران با ۱۸ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رقابت‌های قطر جونیور؛ شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ نشان
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی اعلام شد
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • اعلام شرایط ملی‌پوش شدن ۲ وزن المپیکی و یک وزن غیر المپیکی
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • بهانه عجیب حسین وفایی بعد از شکست؛ اینجا بوی بد می‌دهد/ مورفی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • صعود نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز