Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:08:58 GMT

شورای نظارت بر خدمت رسانی به بیماران تشکیل می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۸۳۷۶

شورای نظارت بر خدمت رسانی به بیماران تشکیل می شود

تهران- ایرنا- وزیر بهداشت طی ابلاغی تاکید کرد که برای اشراف بیشتر به نحوه خدمت رسانی و جلب رضایت بیماران در سراسر کشور، شورای نظارت بر ارزیابی خدمات رسانی به بیماران در هر استان با حضور 5 نفر از افراد ذیصلاح تشکیل شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از وزارت بهداشت، سعید نمکی در این ابلاغ خطاب به معاون کل وزارت بهداشت، معاون درمان، معاون بهداشت، مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد و سرپرست مرکز روابط عمومی اعلام کرد که اعضای این شورا در استان ها باید شامل نماینده سازمان نظام پزشکی، نماینده انجمن های علمی یا سازمان های مردم نهاد عرصه سلامت در استان و سه نفر از دانشگاه علوم پزشکی منطقه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر بهداشت همچنین به راه اندازی داشبورد مدیریتی مبتنی بر سطح بندی اطلاعات مورد نیاز برای سطوح نظارتی مختلف برای این شورا نیز اشاره و تاکید کرد: از همه ظرفیت ها مانند تبادل پیامک با ارباب رجوع، نصب صندوق در مراکز مهم و تعیین رابط برای انتقال موارد به شوراهای نظارت استانی و مرکزی استفاده شود.
نمکی در این ابلاغ بازه زمانی یک هفته ای را برای انجام این کار تعیین کرده است.
اجتمام *9482 * 3063

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي وزارت بهداشت سعيد نمكي نظارت بر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بهرام جباری گفت: در یکماه اخیر ۲ طرح بازرسی نوروز و ماه مبارک رمضان در استان خوزستان برگزار شد و در همین رابطه نظارت‌ها به ویژه بر نحوه توزیع و فروش کالای اساسی شدت گرفت و حاصل این نظارت‌ها منجر به تشکیل ۲ هزار و ۷۷ تخلف صنفی شد.

وی افزود: به دلیل افزایش بازرسی‌ها و مشارکت برخی دستگاه‌های نظارتی با اداره کل صمت استان در نظارت از بازار تخلفات بیشتری شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

جباری ارزش ریالی این میزان پرونده تخلف صنفی را ۴۶ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: در مدت یاد شده ۴ هزار و ۱۹۱ بازرسی از بازار و واحد‌های تولیدی در استان انجام شده است.


معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت خوزستان با اشاره به انواع تخلفات صورت گرفته می‌گوید: درج نکردن قیمت و گرانفروشی، صادر نکردن فاکتور و کم فروشی عمده تخلفات بوده است.

به گفته جباری؛ بیشترین تخلف‌های صنفی در بخش کالا‌های خوراکی و صنایع غذایی استان خوزستان بوده است.

دیگر خبرها

  • ممانعت از تشکیل کشور فلسطین موجب بی‌ثباتی همیشگی منطقه می‌شود
  • نقش موثر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب 
  • معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد
  • سازمان بهداشت جهانی: حجم ویرانی بیمارستان‌ های غزه فاجعه‌آمیز است
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت