Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:39:31 GMT

طرح‌های عمرانی قزوین به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۸۴۴۶

طرح‌های عمرانی قزوین به بهره‌برداری رسید

طرح‌های عمرانی شهرستان قزوین با حضور مسئولان و مدیران استانی به بهره‌برداری رسید. ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار و جمعی از مدیران استان، تعدادی از طرح‌های عمرانی استان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سعید بهادیوند چگینی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در مراسم افتتاح طرح خروجی پست 63 کیلو وات پونک بیان کرد: این طرح یکی از پروژه های دهه فجر است که سال گذشته پست 63 پونک افتتاح شد و این طرح توسعه مهمترین کار شرکت توزیع است.

وی گفت: از پروژه های انجام شده کابل کشی فشار متوسط زمینی بطول 795 متر با کابل 185، احداث شبکه فشار متوسط هوایی تکمداره بطول 942 متر، احداث شبکه فشار متوسط هوایی دومداره بطول 2597 متر، تقویت شبکه فشار متوسط از تکمداره به دو مداره بطول 784 متر که هزینه آن مبلغ چهار میلیارد و بیست میلیون ریال از اعتبارات شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین تامین گردیده که مقدار 4 فیدر از 12 فیدر پست 63 در حال استفاده است که 6 فیدر هم در اینده اجرا و به بهره برداری می رسد. 

فاز نخست پروژه سرمایه‌گذاری هندی‌ها در ساوه به بهره‌برداری رسیدتهران| 139 پروژه در شهریار افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شودچند پروژه‌ عمرانی ‌در شهرستان رشت افتتاح شد

در ادامه، با حضور کریمی معاون آموزش وزیر علوم و تحقیقات و فناوری، دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) افتتاح شد.

این دانشکده در حال حاضر 850 نفر دانشجو دارد و ظرفیت اسمی آن بیش از هزار نفر است.

همچنین آئین افتتاح ساختمان مرکزی پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد. 

اشتغالزایی 30 هزار نفری در پارک‌های علم و فناوری کشور

کریمی معاون وزیر علوم و تحقیقات در آیین افتتاح ساختمان پارک علم و فناوری بیان کرد: وزارت خانه از پارک های علم و فناوری حمایت همه جانبه می کند و از سال 92 تا 96 درآمد حاصل از پارک‌ها حاصل از فروش دانش فنی در پارک‌های کل کشور بیش از شش و نیم برابر شده است و استان قزوین نیز باید در این راستا اقدام کند.

معاون آموزش وزیر علوم و تحقیقات افزود: تا سال گذشته برای بیش از 30 هزار نفر ثر پارکهای علم و فناوری کشور اشتغالزایی شده است. 

در ادامه گرجی، رئیس پارک علم و فناوری استان قزوین در این مراسم بیان کرد:80 واحد فناور در این پارک حضور دارند. 

وی گفت: امیدواریم بتوانیم حوزه فعالیت این پارک را افزایش دهیم به طوری که در حال حاضر یک میلیارد و 200 میلیون تومان به شرکت‌ها در استان کمک خواهیم کرد و به دنبال همکاری با همه حوزه ها استان می باشیم که کل این مجموعه 10 کارمند دارد و به 600 دانشمند و فرهیخته استان خدمات ارائه می دهد.

گرجی اظهار کرد: 19 موسسه در این مجموعه داریم که در سطح بین الملل فعال هستند و پروژه های آن‌ها حدود 200 میلیارد تومان برای استان بازاوری دارند، از جمله محصولات این پارک تولید موتورهایدیزلی است که امروزه به بهره برداری رسیده و می توان گفت سیستم حمل و نقل کشوری را این مجموعه مدیریت می کند. 

وی گفت: طراحی موتورهای دیزلی و موتورهای قطارهای شهری از دیگر فعالیت های این پارک است  و سرمایه زیادی در این محل هزینه شده اما با حضور شرکت‌های همکار می توان گفت شرکت‌های موجود عملا بازوی کمکی دولت هستند و حدود 106 واحد فناور فعال در این پارک وجود دارد.

انتهای پیام/ ع

R41364/P/S6,63/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک

خانه بهداشت خوزنان با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.

این مرکز درمانی علاوه بر جمعیت هزار و ۲۰۰ نفری، اهالی روستا‌های ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان