Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - بانوان جودوکار گیلانی در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خوش درخشیدند.

رئیس هیات جودو استان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این دوره از رقابت ها که در رشت جریان داشت، بانوان جودوکار گیلانی با درخشش خود موفق به کسب یک مدال طلا و 2 مدال نقره شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کامران پوریوسفی افزود: بر این اساس و در این دوره از رقابت ها ، در وزن 63- کیلوگزم نرگس اسدزاده از گیلان با غلبه برابر تمامی رقبای خود عنوان قهرمانی را کسب کرد و مدال طلای این وزن را به خود اختصاص داد.
وی ادامه داد: همچنین سحر عابدین پور دیگر بانوی جودوکار گیلانی حاضر در این رقابت ها، در وزن 52- کیلوگرم موفق شد عنوان نایب قهرمانی این وزن را کسب کرده و نشان نقره این مسابقات را بر گردن بیاویزد.
پوریوسفی در ادامه بیان کرد: در وزن 70- کیلوگرم مسابقات جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، اعظم عبدالهی توانست مقام دوم را کسب کند و مدال نقره این وزن را برای استان به ارمغان بیاورد.
رئیس هیات جودو گیلان خاطرنشان کرد: علاوه بر درخشش بانوان جودوکار گیلانی در رقابت های انفرادی ، تیم جودو این استان نیز در بخش تیمی موفق عمل کرد و توانست پس از تیم های خراسان رضوی و خراسان شمالی به همراه تیم آذربایجان شرقی روی سکوی سوم کشور قرار گیرد.
پوریوسفی اضافه کرد: تیم جودو بانوان گیلان در جریان این رقابت ها ابتدا با نتیجه سه بر 2 برابر لرستان به برتری رسید، سپس با نتیجه سه بر 2 تیم قدرتمند تهران را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت که در این مرحله با نتیجه سه بر 2 مغلوب خراسان رضوی قهرمان این دوره از مسابقات شد و در دیدار رده بندی نیز تیم جودو بانوان گیلان موفق شد با نتیجه چهار بر یک تیم سمنان را شکست دهد.
زینب پوریوسفی، سحر گودرزوند چگینی، سحر عابدین پور ، مهسا بنا، نرگس اسدزاده ، فاطمه محمدی ، اعظم عبدالهی و اکرم مصطفی پور اعضای تیم جودو بانوان گیلان را در مسابقات تیمی قهرمانی کشور تشکیل می دادند، همچنین زهرا پیربازاری به عنوان سرمربی ، متین مهدوی نیا به عنوان مربی و نگین جمالی به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می کردند.
در بیست و هفتمین دوره رقابت های جودو قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی گرامیداشت دهه مبارک فجر، حدود 170 بانوی جودوکار در قالب 24 تیم از استان های مختلف کشور در دو بخش انفرادی و تیمی در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت با هم رقابت کردند.
7285/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش جودو قهرماني كشور گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، تیم ریکرو بانوان کشورمان امروز برای حضوری پر قدرت در رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان تمرینات خود را در زمین مسابقات برگزار کرد.

یسنا پورماهانی از کیش به همراه مبینا فلاح و حوریه حاجی حسینی ترکیب تیم ملی ریکرو بانوان را تشکیل می‌دهند.

مهسا بدخشان به عنوان مربی ریکرو و سونگ چیل هونگ نیز به عنوان سرمربی هدایت ملی پوشان را بر عهده دارند.

محمدحسین گلشنی، رضا شبانی، صادق اشرفی و فائز محمدی نیز در بخش مردان در این رقابت‌ها حضور دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • موفقیت دانشجوی دانشگاه کردستان درمسابقات انتخابی تیم ملی «کومیته»
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود