Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه راه آهن اردبیل با بیان اینکه حمل و نقل ایمن و ارزان جزو مطالبات مهم و اساسی مردم استان است افزود: پروژه‌های عمرانی استان اردبیل با ردیف اعتباری ملی در بودجه سال بعد ۳۵ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان پیشرفت‌ها و فعالیت‌های انجام یافته در حوزه مسیر‌های مواصلاتی استان تصریح کرد: مسیر‌های مواصلاتی استان اردبیل از وضع مطلوبی برخوردار نیست و باید با اصلاح و بهسازی مسیر‌ها و گسترش مسیر‌های بزرگراهی سعی در ارتقای سطح کیفی مسیر‌ها داشت.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود:در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان اردبیل باید تصمیمات جدی برای چالش‌های استان اردبیل در نظر گرفته شود.

بدری اذعان کرد:باید برای مطالبات پیمانکاران پروژه‌های عمرانی استان اردبیل پاسخگو بود که نمایندگان استان در تلاش هستند از محل اوراق و اسناد خزانه‌ای پاسخگوی این مطالبات باشند.

وی اظهار کرد: مشکل تخصیص اعتبار راه آهن اردبیل از طریق فاینانس داخلی و اعتبارات دولتی حل شده است و بالاخره جزو اولویت‌های دولت قرار گرفت.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان داشت:با وجود اینکه انتقال آب شهر اردبیل از سد یامچی نسبت به سال گذشته رشد مناسبی داشته است، اما شهر اردبیل در سال‌های آینده با چالش جدی آب مواجه خواهد بود و مسئولان ذی ربط در حال تحقیق بر محل تامین جدید آب شرب اردبیل هستند.

بدری گفت:طبق مصوبات تصفیه خانه شهرستان نمین بصورت مشارکتی است که به دلیل عدم توجیه اقتصادی بخش خصوصی وارد مشارکت نمی‌شود و نمایندگان در تلاش هستند برای این پروژه ردیف بودجه‌ای ملی در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اهمیت کشاورزی در استان اردبیل اظهار داشت:مردم استان در حوزه کشاورزی مطالبات جدی دارند و به دلیل کوتاهی وزارت جهاد کشاورزی در سالیان گذشته استان اردبیل از وضع مطلوب برخوردار نیست و زمینه برای فعالیت و پیشرفت در این حوزه بسیار زیاد است.

انتهای پیام/ح

حل مشکل تخصیص اعتبار راه آهن اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عمرانی اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۸۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

ایسنا/گیلان مدیرعامل برق منطقه ای گیلان از افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صمعتی صومعه سرا خبر داد و گفت: تامین زیرساخت های برق شهرک های صنعتی با توجه به نقش خطیر آنها در تولید و اشتغال، بسیار مهم و حیاتی است.

محمود دشت بزرگ امروز، ۸ فروردین ماه در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به افزایش ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا، اظهار کرد: تامین زیرساخت های برق شهرک های صنعتی با توجه به نقش خطیر آنها در تولید و اشتغال، بسیار مهم و حیاتی است.

وی درخصوص اهمیت و ضرورت احداث این پست، گفت: با توجه به اینکه شهرک های صنعتی نقش مهمی در تولید، اشتغال و رشد و توسعه دارند، احداث این پست برای شرکت برق منطقه ای گیلان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به اهداف این پروژه، عنوان کرد: افزایش دو برابری ظرفیت توان الکتریکی پست از اهداف این پروژه است. در واقع با استقرار دو دستگاه ترانسفورماتور ۳۰ مگاولت آمپر در پست، ظرفیت آن به میزان ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت.

دشت بزرگ با بیان اینکه برای پروژه مذکور حدود ۱۸۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این پست تاکنون حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مراحل باقیمانده پروژه با سرعت خوبی در حال اجراست و پیش بینی می شود این پروژه در سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۸/۸ درصدی مأموریتهای اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل در سال ۱۴۰۲
  • اولویت پروژه‌های عمرانی اردبیل در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی است
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • پیشرفت ۴۵ درصدی طرح آبرسانی به ۲۴ روستای شهرستان فریدونشهر
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲/ حواشی سبب به حاشیه رفتن مطالبات مردمی می‌شود
  • افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
  • تامین هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار
  • افزایش ۵۰ درصدی اعتبار طرح‌های عمرانیِ راهداری استان اردبیل