Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@02:04:10 GMT

نهمین خانه ورزش روستایی شهرستان سقز افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۹۲۰۶

نهمین خانه ورزش روستایی شهرستان سقز افتتاح شد

سنندج - ایرنا - نهمین خانه ورزش روستایی شهرستان سقز همزمان با دهمین روز از دهه فجر در روستای ملقرنی سقز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیین افتتاح این خانه ورزش روز یکشنبه با حضور محسن بیگلری نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و فرماندار شهرستان سقز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل ورزش و جوانان در این مراسم گفت: این مکان با اعتبار 150میلیون ریالی احداث شده و دارای میز پینگ پنگ، میز فوتبال دستی، شطرنج، دارت و تاتامی است.
حامد جولایی افزود: 64 خانه ورزش روستایی در استان توسط اداره کل ورزش و جوانان کردستان احداث و تجهیز شده بود.
رئیس اداره ورزش و جوانان سقز هم گفت: تا کنون 9 خانه ورزش روستایی در روستاهای مختلف سقز افتتاح شده و سه طرح خانه روستایی دیگر نیز در حال تکمیل است.
فرزاد خاکی به افتتاح طرح زمین چمن مصنوعی فوتبال اشاره کرد و افزود: برای آماده سازی این زمین 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی و تملک دارائی های سرمایه ای هزینه شده است که امروز افتتاح شد.
وی یادآور شد: هم اکنون سقز دارای 2 زمین چمن مصنوعی بوده و سومین زمین نیز در تپه مالان در بلوار تربیت سقز در حال تکمیل است.
رئیس ورزش و جوانان سقز به تکمیل کردن پروژه های نیمه تمام در سقز و شهر صاحب تاکید و اضافه کرد: تکمیل سالن های سقف بلند صاحب و ایرانخواه و هتل ورزش از دیگر برنامه های عمرانی ورزش و جوانان سقز است.
وی در مراسم تجلیل از قهرمانان سقزی با اشاره به اینکه با کمترین هزینه قهرمانان بین المللی و کشوری از سقز داریم، گفت: ورزشکاران سقزی افتخار کردستان هستند و باید توجه بیشتری به آنها شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، رئیس مجمع نمایندگان کردستان و جمعی از مسئولین شهری، از مدال آوران و قهرمانان ورزشی سقز تقدیر شدند.
7345 / 3034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش چهل سالگي انقلاب دهه فجر سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۹۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح 3 طرح هادی در شیروان

به گزارش روابط عمومی این مراسم با حضور فرماندار ،مدیر کل و معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان، بخشدار مرکزی، مدیران شهرستان و اهالی روستای قلعه چه برگزارشد. در این مراسم دکتر زارعی مدیرکل بنیاد مسکن استان ضمن تقدیر از مدیران شهرستان گفت: در سال گذشته باهمراهی مسئولان شهرستان و شوراها و دهیاران روستاها عملکرد قابل قبولی در حوزه اسفالت معابر شهرستان ثبت شد . وی اضافه کرد در سال گذشته از محل قیر رایگان در شهرستان شیروان ۹۹هزار مترمربع آسفالت با اعتباری معادل ۱۷۹ میلیارد ریال انجام شد. همچنین در ادامه مهندس احمدی مدیر بنیاد مسکن شیروان گفت: در این مراسم  طرح هادی ۳ روستا به مساحت ۲۱ هزار مترمربع آسفالت و ۵۶۵ متر طول جوی و جدول  افتتاح گردید. در این مراسم اسماعیل زاده فرماندار شیروان گفت: بنیاد مسکن از نهادهایی که در ابتدای انقلاب و با ابتکار امام راحل تاسیس گردید که ثمره این فرمان را امروزه با خدمات گسترده ی این نهاد از نزدیکترین روستاها تا دورترین مناطق روستایی میتوان به صورت مشاهده کرد./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • چند نفر در ایران مستاجر هستند؟
  • ۶.۵ میلیون نفر در کشور مستاجر هستند/ تامین مسکن در اولویت دولت
  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد
  • بهره‌مندی نیمی از مردم خمین از استخر؛ در صورت افتتاح!
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم سبزبانان و پاکبانان صاحب خانه می شوند
  • سبزبانان و پاکبانان قشم صاحب خانه می‌شوند
  • افتتاح 3 طرح هادی در شیروان