Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@04:00:50 GMT

بوفون: شانس ما و منچستر برای صعود برابر است

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۹۳۳۶

بوفون: شانس ما و منچستر برای صعود برابر است

پی اس جی دو روز دیگر در اولدترافورد بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر منچستریونایتد را پیش رو دارد.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن‌ژرمن که در دو سال اخیر پشت سد بارسا و رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانمان مانده، حالا سد بزرگ دیگری چون منچستریونایتد را پیش رو دارد؛ تیمی که با اوله گنار سولسشر اوج گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

جان لوئیجی بوفون، سنگربان ایتالیایی پی اس جی در آستانه این بازی حساس گفت:« فوتبال بسیار عجیب و غریب است. تا یکی دو ماه پیش همه می‌گفتند که قرعه ما بسیار خوب است و به راحتی به دور بعد صعود می‌کنیم اما الان همه چیز تغییر کرده است. چه کسی می‌گفت که منچستر یونایتد تا این اندازه خوب می‌شود؟ بعد از دو ماه همه چیز تغییر کرد و الان شانس ما با منچستر یونایتد برای صعود برابر است.»

 

پی اس جی در لیگ فرانسه توانست با یک گل بر بوردو غلبه کند اما کاوانی را به دلیل مصدومیت از دست داد. بوفون در مورد این پیروزی و البته مصدومیت کاوانی گفت:« صرف نظر از نتیجه باید اعتراف کنم که عملکرد خوبی از خود نشان ندادیم. باید از نظر روحی بهتر از این شویم. اگر می‌خواهیم که برابر منچستر یونایتد نتیجه خوبی به دست آوریم باید بسیار بهتر از این ظاهر شویم.

متأسفانه کاوانی هم مصدوم شد و هنوز وضعیت او مشخص نیست. امیدوارم که او برابر یونایتد تیم را همراهی کند. خوشحالیم که حداقل وراتی به شرایط بازی برگشته است. حضور او در دیدار برابر بوردو امیدوار کننده بود و امیدواریم که برابر منچستر یونایتد هم بدون مشکل بازی کند.»

پاری سن ژرمن منچستر یونایتد بوفون ادینسون کاوانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن منچستر یونایتد بوفون ادینسون کاوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در دیدار این هفته برابر بورنموث دو بار از این تیم عقب افتاد اما به لطف درخشش برونو فرناندز توانست بازی را به تساوی بکشاند و یک امتیاز از این دیدار به دست آورد.

گارناچو در این بازی در ترکیب اصلی شیاطین سرخ حضور داشت اما به دلیل عملکرد ضعیفش در نیمه اول با تصمیم سرمربی این تیم در بین دو نیمه جایش را به بازیکن دیگری داد و تعویض شد و به نظر می‌رسید که از این اتفاق چندان خوشحال نیست.

او پس از پایان این دیدار دو پست را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) لایک کرد که از تصمیم تن‌هاخ برای تعویض او انتقاد کرده بود تا به این شکل نارضایتی‌اش از این تصمیم را نشان دهد.

حالا سخنگوی باشگاه منچستریونایتد در گفتگو با Manchester Evening News گفته است که در داخل این باشگاه به این موضوع رسیدگی خواهد شد و تصمیم نهایی بر عهده سرمربی تیم است که چطور باید با این بازیکن برخورد کند.

تن‌هاخ سرمربی سختگیری است و روی مسائل انضباطی حساسیت بسیاری دارد و پیش از این هم جیدون سانچو را به همین دلیل از تیمش کنار گذاشته بود.

دیگر خبرها

  • صعود مستقیم قایق دو نفره زنان به فینال/راهیابی مجلل به نیمه نهایی
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • سیمئونه: الهه شانس با ما بود صعود می‌کردیم!
  • شانس بالای صعود بارسلونا و اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ستاره سابق رئال مادرید: منچسترسیتی قوی‌تر است و احتمالا صعود می‌کند
  • توخل: شانس صعود بایرن مونیخ و آرسنال برابر است
  • رئال با هشدار زرد به منچستر رفت
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ
  • برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!