Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@02:33:18 GMT

صدور پیام مهم و راهبردی رهبرانقلاب؛بزودی

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۹۴۳۷

خبرگزاری صداوسیما از منابع موثق کسب اطلاع کرد در روزهای آینده حضرت آیت الله خامنه‌ای پیامی مهم و راهبردی خطاب به ملت بزرگ ایران صادر خواهند کرد. ناطقان: خبرگزاری صداوسیما از منابع موثق کسب اطلاع کرد در روزهای آینده و به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود به دهه پنجم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای پیامی مهم و راهبردی خطاب به ملت بزرگ ایران صادر خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا برچسب ها: صدور پیام ، رهبر انقلاب ، پیام راهبردی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: صدور پیام رهبر انقلاب پیام راهبردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: ایران درباره زمان و هدف حمله به اسرائیل به ما پیام نداد | ما در تصمیم گیری اسرائیل دخالتی نداریم

به گزارش همشهری آنلاین، «جان کربی» سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنتی ملی کاخ سفید روز دوشنبه به وقت محلی به خبرنگاران درباره پاسخ تهران به حمله اسرائیل به کنسولگری خود در دمشق سوریه گفت: «ایران هیچگاه پیامی به ما در مورد زمان و هدف (حمله) نداد. این روایت که ایران به ما در مورد قصد خود خبر داده، مضحک است.»

هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی درباره پاسخ ایران به اسرائیل ادعا کرد: این حمله مستلزم محکومیت صریح جامعه بین‌المللی است.

کربی همچنین در پاسخ به سوالات درباره واکنش اسرائیل به عملیات وعده صادق از سوی ایران گفت: «دولت اسرائیل خودش تعیین خواهد کرد که آیا قرار است پاسخی داده شود یا نه. تصمیم‌گیری در مورد چگونگی پاسخ به آنچه ایران روز شنبه انجام داد، بر عهده اسرائیل است.»

این سخنگوی دولت بایدن تصریح کرد: ما در تصمیم گیری اسرائیل دخالتی نداریم. اما در مورد دفاع آمریکا از اسرائیل در عملیات روز شنبه ایران گفت: "ما در این بازی نقش داریم و این را ثابت کردیم."

کربی در عین حال درباره موشک ها و پهپادهای پرتاب شده از سوی ایران به اسرائیل ادعا کرد: «موشک‌های بسیار کمی از سامانه های دفاعی عبور کردند. خسارت جزئی به یک پایگاه هوایی در اسرائیل وارد شد. متأسفانه یک دختر جوان بی گناه کمتر از ۱۰ سال به شدت مجروح شد. این تنها مصدومی است که ما از آن آگاه هستیم.»

کد خبر 844771 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل ایران و آمریکا خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • حجت الاسلام ادیانی با صدور پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا
  • فیگارو: پاسخ ایران به اسرائیل یک موفقیت راهبردی بزرگ بود/ ایران قدرت اول منطقه است
  • فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • کاخ سفید: ایران درباره زمان و هدف حمله به اسرائیل به ما پیام نداد
  • آمریکا: ایران درباره زمان و هدف حمله به اسرائیل به ما پیام نداد | ما در تصمیم گیری اسرائیل دخالتی نداریم
  • پیام آیت الله مکارم‌شیرازی درباره عملیات وعده صادق
  • پیامی عجیب که کلاهبرداران برای کاربران شاد ارسال کردند
  • پیام راک به سث رالینز و کودی رودز؛ از تبریک تا تهدید/ اخبار WWE