Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردارشهرستان لنده گفت: تا آخر بهمن ماه فرصت ترمیم و حفاری دارند و از اوایل اسفند ماه حق کار کردن در سطح شهرستان را ندارند. ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لنده، مختار مشهدی‌زاده در نشست خدمات سفر شهرستان لنده اظهار داشت: ساماندهی ورودی شهر لنده یکی از مهم ترین و اساسی ترین اولویت کاری شهرداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مهم ترین مسئولیتی که شهرداری‌ها برعهده دارد را  ایجاد فضای سبز مناسب برای شهروندان و ورود گردشگران عنوان کرد و افزود: متاسفانه ادارات خدمات رسان شهرستان لنده از اوایل سال تاکنون اقدام به حفاری نکردند و در این ده روز باقی مانده با کنده کاری‌ها و چاله‌های که در سطح شهرستان به وجود آوروند موجب مشکلات ومعظلاتی برای مردم و رانندگان  شدند که این امر موجب نارضایتی مردم شده است.

مشهدی زاده ضمن گلایه از ادارت خدمات رسان شهرستان لنده که حفاری‌ها را به حال  خود رها کردند گفت: کنده کاری‌های صورت گرفته و ترمیم نکردن بموقع آنها و جمع شدن آب در این چاله‌ها می‌تواند موجب بروز مشکلات بهداشتی برای شهروندان و مسافران شود.

وی خطاب به ادارات برق، آب و گاز گفت: تا آخر بهمن ماه فرصت ترمیم و حفاری دارند و از اوایل اسفند ماه حق کار کردن در سطح شهرستان را ندارند.

انتهای پیام/ن

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مهدی نادری در جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان با اشاره به لزوم رعایت حجاب و عفاف در جامعه و جلوگیری از هنجارشکنی گفت: ادارات و نهاد‌ها به افراد و مراجعه کنندگان بی حجاب خدمات ارائه ندهند.
وی همچنین با اشاره به فرسودگی دستگاه‌های دیالیز در بیمارستان شهر فلاورجان افزود: به منظور خدمات به بیماران کلیوی ۵ دستگاه دیالیز جدید تحویل بیمارستان امام خمینی شهر فلاورجان شد و به زودی به بیماران خدمت رسانی می‌کند.
فرماندار فلاورجان با اشاره به عملیات وعده صادق و پاسخ یه تجاوزات رژیم صهیونیستی افزود: جنایات این رژیم با همکاری مستکبران جهانی سالهاست که منطقه خاورمیانه را به آتش کشیده که با این پاسخ دندان شکن و هدفمند معادلات در منطقه به نفع دکترین دفاعی ایران اسلامی که همان دفاع بازدارنده است تغییر کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور سراسری در ۳ حوزه امتحانی در لنده
  • پیگیری مصوبات سفر مقام عالی استان در بخشداری نازلو
  • ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب خواهد شد | پوشش فیبر نوری؛ بیش از ۷ میلیون خانوار
  • زارع‌پور: امسال ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب می‌شود
  • گردهمایی ائمه جمعه استان در لنده
  • نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده
  • فعالیت ۲۵۴ آزمایشگاه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد