Web Analytics Made Easy - Statcounter

دی فرا در بازی حساس با تیم پرتغالی، سه مهره موثر هجومی و دروازه بان اصلی خود را در اختیار نخواهد داشت.

طرفداری- در یکی از بازی های مرحله 1/8 نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آ اس رم میزبان پورتو است. رمی ها در این دیدار نیز همچون اکثر بازی های این فصل، نمی توانند با ترکیب کامل خود به میدان بروند.

به نقل از رمانیوز؛ اگرچه کوستاس مانولاس از امروز به تمرینات گروهی رم اضافه شد تا شانس زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیمش در بازی سه شنبه شب داشته باشد اما رمی ها نمی توانند از شیک، پروتی و اوندر استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروتی و اوندر انتظار می رفت پس از بازی با کیه وو با سپری کردن دوران مصدومیت سه هفته ای خود برای دیدار با پورتو در دسترس باشند اما امروز هم به تمرینات رم اضافه نشدند تا مصدومیت آنها طولانی تر از حد انتظار شود. وضعیت رابین اولسن نیز مشخص نیست. او قطعا نمی تواند در ترکیب ثابت رم باشد و در بهترین حالت از روی نیمکت، بازی را آغاز می کند.

در طرف مقابل، پورتو نیز دو مهره کلیدی خود در خط حمله یعنی وینسنت ابوبکر و موسی مارگا را در اختیار ندارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۹۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادمند علیه بازگشت یک استقلالی به ترکیب!

به گزارش "ورزش سه، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و چهارم رقابت لیگ برتر فوتبال ایران میزبان شمس آذر قزوین است.

در شرایطی روز جمعه برگزار می‌شود که دست جواد نکونام برای تغییر در خط دفاعی تیمش با بازگشت آرمین سهرابیان باز است.

با این حال جانشین سهرابیان در بازی برابر آلومینیوم نمایش قابل قبولی داشت. صحبت از درخشش محمد حسین مرادمند برابر تیم سخت‌کوش مجتبی حسینی است که به کلین‌شیت کاپیتان حسینی کمک کرد.

حالا باید دید نکونام به ترکیب دفاعی تیمش که با برد و کلین‌شیت زمین بازی را ترک کرده دست می‌زند و سهرابیان را به ترکیب برمی‌گرداند یا عملکرد مرادمند مورد قبول نکونام واقع شده است.

دیگر خبرها

  • مرادمند علیه بازگشت یک استقلالی به ترکیب!
  • بازگشت آلیسون بکر به ترکیب لیورپول پس از ۴۰ روز غیبت
  • طارمی- کارشناسان داوری پرتغال اضافه‌کار می‌گیرند!
  • نیمار به تمرینات الهلال اضافه می‌شود
  • بیرانوند درتلاش برای بازگشت در بازی حساس پرسپولیس
  • حضور «مهدی طارمی» روی نیمکت پورتو مقابل فامالیکائو
  • دو تعویض پائز در تهران/ بازگشت توخته به تیم ملی والیبال
  • دو تعویضه پائز در تهران/ بازگشت توخته به تیم ملی والیبال
  • بازگشت مصدومان پرسپولیس به تمرینات
  • طارمی غایب احتمالی پورتو در مقابل فامیلیسائو