Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد. ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: روز دوشنبه در استان زنجان هم همانند سایر شهرهای کشور به شکل همزمان راهپیمایی عظیمی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از وظایف پلیس راهور اعمال محدودیت ترافیکی در مسیرهای راهپیمایی است، گفت: باید مسیر را برای برگزاری راهپیمایی آماده کنیم.

پلیس‌راه ایلام نسبت به لغزندگی جاده‌های استان هشدار دادهلاکت ‌اشرار در حین حمله به خودروی پلیس در زاهدان‌تشریح جزییات علت درخواست پلیس برای مسدود شدن سایت «دیوار»

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان افزود: اعمال محدودیت‌های ترافیکی از میدان 15 خرداد تا میدان آزادی انجام می‌شود و اجازه هیچ‌گونه تردد خودرویی را در ساعات راهپیمایی نمی‌دهیم. همینطور اعمال محدودیت‌های ترافیکی در سایر مراکز شهرستان‌های استان نیز انجام می‌شود.

وی در ادامه از هم‌استانی‌ها درخواست کرد تا برای روان تر شدن ترافیک در اطراف مسیر راهپیمایی، از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

شیرمحمدی گفت: وسایل نقلیه عمومی از تمام نقاط شهر به مرکز شهر توسط شهرداری در نظر گرفته شده و امیدواریم ترافیک روانی را درسطح شهر فردا شاهد باشیم.

انتهای پیام/ ع

R41375/P/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۹۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج

همزمان با ۲۹ فروردین ماه محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود. - اخبار استانها -

سرهنگ رضا همتی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، اظهار داشت: همزمان با روز ارتش، در حد فاصل میدان لشکر تا میدان کوهنورد از ساعت 6 صبح روز چهارشنبه 29 فروردین‌ماه در دولاین رفت و برگشت بلوار آزادگان به صورت کامل ممنوعیت تردد برقرار است و رانندگان برای تردد به مرکز شهر از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

وی افزود: از ساعت 12 شب  قبل اجرای مراسم، سه‌شنبه شب توقف هرگونه وسایل نقلیه در مسیر برگزاری رژه ممنوع بوده و در صورت توقف خودروها با جرثقیل جابه‌جا می‌شود، از شهروندان درخواست کرده از پارک خودرو در مسیرهای اعلامی خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور کردستان گفت: رانندگانی که از سمت میدان گاز و میدان شورا و شهرک پنج آذر قصد عزیمت به سمت مرکز شهر دارند، می‌توانند از کمربندی آبیدر، بلوار آزادگان، خیابان غفور، خیابان آبیدر و میدان مولوی کرد استفاده کنند.

همتی‌زاده با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش تا پایان مراسم اعمال می‌شود، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی همراهی خوبی را با پلیس داشته و رانندگان در زمان برگزاری مراسم از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند تا از بروز گره‌های ترافیکی در حواشی مسیرهای برگزاری مراسم رژه جلوگیری شود.

وی بیان‌ کرد: همکاران پلیس راهنمایی و رانندگی همواره دنبال ایجاد آرامش و آسایش ویژه شهروندان هستند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در شیراز
  • محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه روز ارتش در شهر کرمان
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعلام شد
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری