Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یوم‌الله 22 بهمن ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ با رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) تحت تعالیم و آموزه‌های قرآن و عترت و با الهام از تجارب ارزنده و رهگشای تاریخی، استبداد ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی  بدر این سرزمین را پایان بخشید و معادلات و محاسبات منطقه‌ای و جهانی را فراتر از دو قطبی آن زمان یعنی ابرقدرت های شرق و غرب بر هم زد و با تولید گفتمانی نوین و مقتدر با منظومه ای از عناصر تحول آفرین، هدایتگر و منطبق با فطرت انسانی مانند حق‌طلبی، آزادیخواهی، عدالت، معنویت و ظلم‌ستیزی نظام ژئوپلتیک بین الملل را متحول و تحت تاثیر قلمرو ژئوپلتیکی خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این بیانیه می‌افزاید: تاثیرات معجزگون و شگفتی‌ساز انقلاب اسلامی بر جامعه بشری، حرکت ملت‌ها را در ریل بیداری و رهایی از سلطه گری و سلطه‌پذیری قرار داد به گونه‌ای که امروز جلوه‌ها و حوزه نفوذ، تاثیر و الهام‌بخشی این انقلاب عظیم، حتی در قلب اروپا و قاره آمریکا پدیدار و هراس و وحشت وصف ناپذیری را بر سردمداران نظام سلطه و استکبار به ویژه حاکمان رژیم شرور، خشن، بحران‌ساز و جنگ‌آفرین آمریکا تحمیل کرده است.

این بیانیه بازنمایی جایگاه و نقش انقلاب اسلامی در ایران، منطقه و جهان و ترسیم و تبیین دستاوردها و کارنامه درخشان چهل ساله انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را از ضرورت‌های ورود به دهه پنجم انقلاب توصیف و تصریح کرده است: استقلال و نهادینه سازی آزادی و مردم سالاری دینی؛ اقتدار، امنیت، عزت و هویت بخشی ملی؛ افزایش اعتبار و منزلت بین المللی؛ رفع حقارت تاریخی و جلوگیری از هضم شدن در هاضمه سیاست جهانی و نظام سلطه، غلبه بر چالش ها و توطئه های استکباری ازجمله سربلندی در جنگ تحمیلی هشت ساله و فتنه آفرینی های سیاسی - امنیتی و براندازانه، تقویت زیرساخت های راهبردی کشور، دستیابی به مولفه های قدرت و پیشرفت همه جانبه و ایجاد انقلاب علمی و رشد و توسعه علم و فناوری در عرصه های مختلف در کنار حاکمیت اسلام و ارزشهای دینی و معنوی در زمره برخی از دستاوردها و پیامدهای انقلاب و تبدیل نظام طاغوت به نظام اسلامی بوده است.

در ادامه این بیانیه اقتدار دفاعی امروز محصول تدبیر و اندیشه‌های تابناک و راهبردی امامین انقلاب اسلامی در تربیت نیروهای تراز دفاع از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی قلمداد و خاطرنشان شده است: عمق راهبردی انکارناپذیر، قدرت بازدارندگی و اقتدار دفاعی امروز که از پیوند با مردم و اقیانوس بیکران بسیج و در اتصال با باورهای دینی و معنوی و روحیه جهادی و انقلابی و توان بازيگری و ظرفیت سازی های انقلاب و جمهوری اسلامی حاصل شده است هم اینک فراتر از حوزه دفاعی و امنیتی در عرصه های مردم یاری و خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین در منطقه غرب آسیا، نقش بی بدیل خود را متبلور و موجب آوازه و افتخار ایران و ایرانی است.

سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان این بیانیه با پاسداشت حماسه شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم و شهدای عرصه امنیت و خدمت در کشور و گرامیداشت یاد، خاطره و میراث جاودان بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام، بیعت خود با مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را تجدید و با دعوت از آحاد و اقشار مختلف مردم انقلابی و زمان شناس ایران برای شرکت پرشور، یکپارچه و تماشایی در راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن سال ۹۷ و جشن شگفتی‌ساز ۴۰ سالگی انقلاب و آوردگاه تحقیر شیطان بزرگ و سردمداران کاخ سفید و متحدان دغل باز آمریکا تاکید کرده است: فرزندان ملت ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین در طليعه دهه پنجم انقلاب با آگاهی عمیق از شرایط و الزامات پیش برندگی انقلاب و پیشرفت کشور با نصب العین قرار دادن منویات و فرامین ولی فقیه زمان مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) به ایرانیان غیور و انقلابی اطمینان خواهند داد مسیر خدمت به مردم و نقش آفرینی در عرصه توسعه سازندگى و پیشرفت کشور را ادامه داده و هم راستا و هم افزا با سایر نیروهای مسلح، بدون اعتنا به خواسته های شیطانی و سلطه طلبانه قدرت‌های استکباری، بر اساس عقل راهبردی در چارچوب دکترین دفاعی جمهوری اسلامی و متناسب با اقتضای تهدیدات متصور فراروی، راهبرد توقف ناپذیر خود در توسعه توانمندی موشکی را برای ارتقای قدرت ملی و بازدارندگی کشور و همچنین یاری بخشی به جبهه مقاومت و پاسخ به درخواست و نیاز دولت‌ها و امت اسلامی ادامه خواهند داد و لحظه‌ای به غفلت، عقب نشینی و مذاکره پیرامون آن نمی اندیشند و هرگونه ترفند و توطئه در این زمینه را ابتر می دانند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: سپاه انصارالحسین ع همدان انقلاب اسلامی 22 بهمن شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبر: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ نظام سلطه جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد

معاون اول رییس‌جمهور در رویداد کارآفرینی دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: نیرو‌های نخبه، خلاق و کارآفرین سرمایه‌های اصلی کشور هستند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «محمد مخبر» معاون اول رییس‌جمهور در نخستین رویداد کارآفرینی دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه نیرو‌های نخبه، خلاق و کارآفرین سرمایه‌های اصلی کشور هستند اظهار کرد: نقطه تحول اقتصادی کشور و تحقق شعار سال با تکیه بر کارآفرینان و نسل جوان کشور محقق می‌شود.

وی با قدردانی از اقدامات و تلاش‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای توانمندسازی و حمایت از مددجویان و به ویژه با تمرکز بر دانش آموزان و نسل جوان تحت پوشش این سازمان، گفت: کشور ما از ظرفیت‌های خدادادی و منابع طبیعی بسیاری برخوردار است، اما مزیت بزرگ‌تر و ارزشمندتر حضور همین نیروی جوان و تحصیل‌کرده است که به عنوان یک قوه پیشران ظرفیت‌های کشور را شکوفا می‌سازد.

معاون اول رییس‌جمهور گفت: با توجه به تغییر رویکرد اقتصاد جهان به سمت اقتصاد دیجیتال امروزه شاهد هستیم برخی از کارآفرینان و سرمایه داران بزرگ جهان از نسل نوجوان هستند و مقتضیات اقتصاد دیجیتال چنان است که سن و تحصیلات نمی‌شناسد و با بهره گیری از خلاقیت فردی می‌توان به نتایج بزرگ دست یافت.

وی با تاکید بر اهمیت تربیت نیروی کارآفرین، مستعد و خلاق در کشور، افزود: در جلسه‌ای با اتاق بازرگانی بر این مهم تاکید شد که باید هنرستان‌ها در کنار کارخانه‌های بزرگ کشور تأسیس شوند تا دانش‌آموزان ضمن تحصیل، در محیط واقعی و عملی هم آموزش‌های لازم را در کارخانه‌ها و صنایع فراگیرند.

مخبر خطاب به دانش آموزان هنرستانی و کارآفرینان جوان، تاکید کرد: شما می‌توانید نقطه تحول کشور باشید و قطعاً جهش تولید با فعالیت بخش خصوصی و نخبگان محقق می‌شود.

معاون اول رییس‌جمهور افزود: تلاش‌ها و حرکت چند سال گذشته کمیته امداد با توجه به منویات مقام معظم رهبری، تمرکز بر توانمند سازی مددجویان بوده است و در این مسیر تبدیل مددگیرنده به مددکننده الگویی است که باید در سرتاسر کشور دنبال شود.

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم و رییس‌جمهور اعتقاد و ایمان محکمی به فعالیت‌های کمیته امداد دارند و دولت خود را موظف به پشتیبانی از این سازمان مردمی در راستای کاهش فقر و محرومیت در کشور می‌داند.

مخبر در ادامه چابکی، انقلابی بودن و عدالت محوری را از ویژگی‌های کم نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) برشمرد و گفت: اعتماد مردم به کمیته امداد بزرگترین سرمایه این سازمان است و این مجموعه با بدنه اداری و مدیریتی متعهد خود همواره در طول سالیان گذشته مشغول خدمت رسانی به طبقه آسیب‌پذیر جامعه بوده است.

مخبر با اشاره به اقدامات و تلاش‌های دولت برای رفع مشکلات اساسی در کشور در دو سال گذشته ادامه داد: دولت توانست به دستاورد‌های مهم اقتصادی از جمله نیل به رشد نقدینگی ۲۴ درصدی، کاهش بیکاری و تورم و همچنین رشد اقتصادی مثبت پس از چندین دوره رشد منفی، دست یابد و معتقدیم کشور در وضعیتی است که چشم انداز روشنی برای توسعه دارد.

معاون اول رییس‌جمهور در ابتدای سخنان خود نیز با اشاره به راهبرد‌های منبعث از قرآن و دین مبین اسلام در اندیشه‌های امام راحل و بنیانگذار جمهوری اسلامی، گفت: امروز کشور‌های قدرتمند و نظام سلطه در دنیا نه تنها جرات مقابله نظامی با ایران را ندارند بلکه حتی از سخن گفتن درباره آن هم عاجز هستند.

مخبر افزود: جمهوری اسلامی ایران با پایه گذاری امام خمینی (ره) و رهبری مقام معظم رهبری در تمام مسایل سیاسی، امنیتی و روابط بین الملل می‌درخشد و قدرت‌ها و کشور‌های منطقه و جهان بدون گرفتن نظر جمهوری اسلامی ایران قدرت تصمیم‌گیری در منطقه ما را ندارند.

«مرتضی بختیاری» رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این مراسم با اشاره به ۱۰۸۰۰ نخبه تحت پوشش کمیته امداد، گفت: در حوزه اشتغال تحقق شعار سال را با اعتقادی راسخ جلو می‌بریم و زمینه‌های حمایت از ۱ میلیون و ۳۲۱ هزار مستعد اشتغال با حمایت‌های دولت سیزدهم فراهم است.

همچنین پیش از این مراسم مخبر از نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های دانش آموزان هنرستان‌های تحت پوشش کمیته امداد بازدید کرد و در انتهای این مراسم نیز از برخی از برگزیدگان و دانش آموزان کارآفرین با حضور مخبر و اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • مخبر: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ نظام سلطه جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است