Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: حبیب‌الله مسعودی فرید با بیان این‌که مددکاران بهزیستی برای تهیه گزارشی از وضعیت این کودک به روستای محل سکونت این مرد مراجعه کردند، گفت: بر اساس گزارش‌های تکمیلی، این کودک حدوداً ١٢ ساله است و به یکی از مراکز سازمان بهزیستی در ایلام منتقل شده است.

وی با بیان این‌که خانواده این کودک در تهران هستند، اظهار کرد: این دختر ١٢ ساله، یک خواهر و یک برادر بزرگ‌تر و یک برادر کوچک نیز دارد که همکاران بهزیستی تهران برای بررسی وضعیت آن‌ها نیز به منزل‌شان در تهران مراجعه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مسعودی فرید، این مرد ۵٠ ساله، دلیل ازدواج با این کودک به‌ازای پرداخت پول را انکار کرده است، اما این مساله نیازمند بررسی‌های بیشتری است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به این‌که در حال حاضر پدر این کودک به دلیل اعتیاد در زندان به سر می‌برد، تصریح کرد: وقوع این اتفاق و انتقال این کودک به ایلام برای ازدواج با این مرد، چند ماه قبل انجام شده است.

به گفته مسعودی فرید، با ورود دادستانی به این موضوع، در حال حاضر برای پدر کودک و این مرد قرار قانونی صادر شده است.

گفتنی است، معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده نیز با اشاره به خبر ازدواج دختر ۱۲ ساله ایلامی، اظهار کرده بود: «پیرو انتشار خبر ازدواج دختر ۱۱ ساله با مردی ۵۰ ساله در ایلام، دادستانی استان به موضوع ورود پیدا کرده است.»

منبع: فردا

کلیدواژه: کودک ایلامی مراکز بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتی‌ های بارندگی در هرمزگان به ۳ نفر رسید

سیلاب جان کودک ۹ ساله روستای کهورتاک منطقه توکهور هشتبندی را گرفت.

به گزارش ایسنا، بارندگی جان کودک ۹ ساله روستای کهورتاک منطقه توکهور هشتبندی را هم گرفت تا با احتساب دو نوجوان ۱۴ و ۲۰ ساله جاسکی که در گودال آب گل آلود شنا کرده و غرق شده بودند،‌ شمار فوتی های بارندگی اخیر در هرمزگان به ۳ نفر افزایش یابد.

این کودک ۹ ساله اهل روستای کهورتاک هشتبندی بود که صبح امروز، ۲۹ فروردین با دوستان خود برای تماشای رودخانه به جوار رودخانه سیلابی روستایشان رفته بودند، در آب می‌افتد. اهالی روستا با شنیدن صدای فریاد کودکان متوجه مبینای ۹ ساله گرفتار شده در سیلاب می‌شوند اما کاری از پیش نمی‌رود و در نهایت کودک غرق می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه
  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • فوتی‌ های بارندگی در هرمزگان به ۳ نفر رسید
  • (ویدئو) ازدواج پیرمرد ۸۶ ساله با اولین عشق خود خبرساز شد
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد
  • استفاده از زبان کودکانه در انتقال مفاهیم
  • تأمین جهیزیه به ارزش ۴ میلیارد تومان برای ۲۲۰ زوج بوشهری
  • ۱۷ میلیون زن و مرد دهه شصتی مجردند | چرا برخی دختران دهه شصتی در تجرد قطعی ماندند؟
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو