Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر میزبان تیم چلسی بود که موفق شد حریف خود را با ۶ گل در هم بکوبد.

سیتیزن‌ها این بازی را طوفانی آغاز کردند و در ۲۵ دقیقه نخست این مسابقه چهار بار دروازه شاگردان ساری را باز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیم استرلینگ در دقیقه چهار، سرخیو آگوئرو در دقایق ۱۳ و ۱۹ و گوندوغان در دقیقه ۲۵ گل‌های شاگردان پپ را در نیمه نخست به ثبت رساندند. در نیمه دوم نیز سیتی ۲ گل دیگر به ثمر رساند و ابتدا سرخیو آگوئرو در دقیقه ۵۶ از روی نقطه پنالتی هتریک کرد؛ سپس رحیم استرلینگ در دقیقه ۸۰ گل ششم را وارد دروازه آبی‌های لندن کرد تا چلسی برای نخستین بار در تاریخ لیگ برتر شش بار دروازه اش باز شود.

منچسترسیتی با این پیروزی پرگل ۶۵ امتیازی شد تا به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به لیورپول و یک بازی بیشتر نسبت به این تیم به صدر جدول برود. چلسی نیز با ۵۰ امتیاز به رده ششم سقوط کرد.

بیشتر بخوانید:

لیورپول صدر جدول را پس گرفت/پیروزی آرسنال مقابل قعرنشین

پر تماشاگرترین لیگ اروپایی مشخص شد

ترکیب تیم فوتبال لیورپول مقابل بورثموث مشخص شد

انتهای پیام/

برد پر گل منچسترسیتی مقابل چلسی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش دنیای فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم گواردیولا: نمی‌دانم چطور زنده مانده‌ایم!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در بازی نیمه نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف چلسی رفت و با نتیجه 1-0 برنده شد.

این برد با گل دقیقه 84 برناردو سیلوا رقم خورد تا شاگردان پپ گواردیولا به فینال صعود کنند و چلسی از این رقابت‌ها کنار برود.

پپ گواردیولا بعد از این بازی به شدت از عدم استراحت کافی تیمش عصبانی بود. تیم او چهارشنبه شب مقابل رئال مادرید بازی کرد و امشب یک بازی سخت دیگر را پشت سر گذاشت.

گواردیولا که از صعود تیمش خوشحال بود اما به همان اندازه از عدم استراحت کافی تیمش عصبانی بود. مربی اسپانیایی در گفتگو با گری لینه‌کر گفت:"نتیجه بازی امروز غیرقابل قبول است. صادقانه بگویم، این طبیعی نیست. می‌دانم که انگلیس به دلیل برخی چیزها خاص است اما این مربوط به سلامتی بازیکنان است."

او با انتقاد از نحوه برنامه ریزی رقابت‌های فوتبال در انگلیس گفت:"نمی‌دانم امروز چگونه زنده ماندیم، واقعا این را نمی‌فهمم. متوجه نمی‌شوم چرا یک روز بیشتر به ما برای بازی در جام حذفی فرصت ندادند؟ باخت مقابل رئال مادرید برای ما مانند یک مشت روی صورتمان بود."

سرمربی اسپانیایی از برنامه ریزی به شدت ناراحت بود و ادامه داد:"منچستریونایتد و کاونتری در لیگ قهرمانان اروپا نیستند. چرا در اواسط هفته به ما یک روز بیشتر برای استراحت فرصت نمی‌دهید؟ این به خاطر پخش کنندگان تلویزیونی است... مشکلی نیست، پس از من نخواهید کارهای اضافی انجام دهم چون قرار نیست این کار را انجام دهم."

سرمربی سیتی به اعتراض به برنامه بازی‌های تیمش گفت:"وقتی کاونتری، چلسی و یونایتد در اواسط هفته بازی نکردند، چرا امروز و فردا بازی کنیم؟ چرا یک روز بیشتر برای سلامتی بازیکنان نداریم؟ به من بگویید چگونه تیمت را برای بازی مقابل چلسی که در بهترین وضعیت ممکن است آماده می‌کنید؟ چگونه؟  غیر ممکن است! هیچ شانسی وجود ندارد."

گواردیولا که بسیار عصبانی به نظر می‌رسید، در ادامه گفت:"آیا فکر می‌کنید مطالبه ما چیزی را تغییر می‌دهد؟ تنها قدرتی که دارم این است که اینجا حرفم را بگویم. قرار نیست چیزی را تغییر دهد. من این را می‌دانم! من درست می‌گویم، عقلم سلیم است. درخواست امتیاز خاصی ندارم، دیگر نمی‌خواهم در جلسات مربوط به این مسائل شرکت کنم. دیگر به این جلسات نمی‌روم چون هر سه روز یک بار بازی دارم، بنابراین وقت حضور در جلسات را ندارم. آن‌چه آن‌ها تصمیم بگیرند را ما انجام خواهیم داد. به یاد دارم دو سال پیش، همین اتفاق افتاد، ما چهارشنبه مقابل دورتموند بازی کردیم، سفر کردیم، شنبه در نیمه نهایی مقابل لیورپول بازی کردیم، تغییرات زیادی انجام دادیم، 3-0 در نیمه دوم شکست خوردیم. ما را نابود کردند."

دیگر خبرها

  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • سیتی فینالیست شد / سیلوا اشتباه خود را با گل صعود جبران کرد
  • خشم گواردیولا: نمی‌دانم چطور زنده مانده‌ایم!
  • منچسترسیتی دوباره در فینال؛ پپ به این راحتی از دوگانه داخلی نمی گذرد
  • واکنش احساسی تیاگو سیلوا به شکست چلسی مقابل منچسترسیتی / عکس
  • منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی/ صعود به فینال برای فراموشی ناکامی لیگ قهرمانان + فیلم
  • تاریخ‌سازی منچسترسیتی با ثبت رکورد شکست‌ناپذیری
  • صعود سخت سیتی به فینال با عبور از چلسی
  • 5 گل برتر مقابل چلسی توسط بازیکنان آرژانتینی منچسترسیتی / فیلم
  • حمله زخم‌خورده‌ها به جام