Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:34:47 GMT

ممنوعیت صید ماهی و آبزیان در اندیمشک

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۱۵۲۱

ممنوعیت صید ماهی و آبزیان در اندیمشک

سعید عیدی گماری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: با هدف حفظ و حراست از آبزیان و ماهی‌ها در رودخانه‌ها و کلیه محدودهای زیست آبزیان و ماهی در شهرستان اندیمشک ممنوعیت صید آبزیان تا اطلاع ثانوی در اندیمشک اعلام و ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه با حمل، صید و عرضه ماهی‌های رودخانه‌های شهرستان اندیمشک تا اطلاع ثانوی برخورد می‌شود، افزود: حفظ ذخایر محیط زیست اولویت مهم در شهرستان اندیمشک بوده و از این روی با متخلفان در صورت مشاهده برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره محیط زیست اندیمشک گفت: با توجه به نزدیکی فصل بهار و تخم‌ریزی ماهیان در رودخانه‌های شهرستان اندیمشک صید ماهی و آبزیان ممنوع اعلام می‌شود.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه با توجه به اهمیت حفظ ذخایر آبزیان و ماهی‌ها مراتب را به اداره محیط زیست اندیمشک اعلام دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان در کنار سه سد دز، کرخه و بالارود واقع شده است.

کد خبر 4538883

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان محیط زیست شهرستان اندیمشک صید ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس

رئیس حفاظت محیط‌زیست شهرستان پردیس از توقیف ۲۰ خودروی غیرمجاز که به تخلیه نخاله‌های ساختمانی در نقاط مختلف پردیس اقدام می‌کردند، خبر داد و گفت: رانندگان متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. - اخبار استانها -

محسن رضائیان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در پردیس، با اشاره به افزایش تخلیه نخاله‌های ساختمانی در فازهای جدید مسکن مهر گفت: اداره محیط‌زیست پردیس در جهت ایجاد فضای سالم و پاک، 20 خودرو که به تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی و پسماندهای خانگی در نقاط مختلف شهرستان اقدام می‌کردند، در محل توقیف کرد.

وی افزود: رانندگان متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره محیط‌زیست پردیس گفت: بر  اساس پیگیری‌های اخیر و دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر تخلیه نخاله ساختمانی و پسماند خانگی غیرمجاز در حوزه شهرستان، متخلفان با اعلام جرم به دادستانی شهرستان معرفی شدند.

35 هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد

رضاییان یادآور شد: با استناد به ماده 688 قانون مجازات اسلامی، خودروهایی که پلاکشان توسط شهروندان و دوستداران محیط‌زیست ارسال کرده بودند را اعلام جرم کرده و جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی کردیم.

رئیس اداره محیط‌زیست پردیس در پایان تاکید کرد: مردم هوشیار شهرستان پردیس در صورت مشاهده موارد مشابه، گزارش‌های این تخلفات را به شماره تماس 76286400 به اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان پردیس و همچنین سامانه 1540 سازمان حفاظت محیط زیست گزارش کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌ها
  • اجرای طرح ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • مصوبه کاهش مصرف پلاستیک اجرایی شد
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌‍رود ممنوع است