Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد از دستگیری ۲سارق که با پوشش زنانه اموال قیمتی از منزلی سرقت کرده بودند، خبر داد و گفت: یکی از سارقان خواهر زاده مالباخته بود.

سرهنگ سعید لشینی در توضیح این خبر، گفت: روز چهاردهم بهمن ماه سال جاری، راس ساعت ۱۲ و نیم ظهر بود که طی تماس تلفنی از سوی خانمی، ماموران در جریان یک فقره سرقت از منزل در این محدوده قرار گرفتند و سریعا به محل برای انجام تحقیقات اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد افزود: بنابر شواهد موجود، ۲ سارق بدون تخریب درب ورودی وارد منزل شده و پس از سرقت اموال قیمتی از قبیل: ۳ سرویس طلای کامل، یک دستگاه «پی اس فور» و غیره از محل گریخته بودند.

وی عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی رد پای یکی از اقوام صاحبخانه قوت گرفت و ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی، وی را هنگام خروج اموال مسروقه از مخفیگاهش به همراه دیگر همدستش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان هنگام دستگیری سعی کردند از محل متواری شوند، افزود: در تعقیب و گریز صورت گرفته، هر ۲ متهم دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شدند.

رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد یکی از متهمان خواهرزاده مالباخته می باشد که با استفاده از یک کلید که از قبل تهیه کرده بود، وارد خانه شده و برای پنهان ماندن هویتش با استفاده از پوشش زنانه اقدام به این سرقت با همکاری همدستش کرده بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سارق از محل دقیق اموال قیمتی با خبر بود، اظهار کرد : این سارق ۲۶ ساله که با اقدام به موقع پلیس در سرقت از خانه خاله اش ناکام مانده بود، پنج شب قبل از وقوع جرم به خانه خاله اش به عنوان مهمان مراجعه که در آنجا حدودا نیم ساعت کلید منزل گم و همین موجب شک مالباخته به خواهرزاده اش می شود.

سرهنگ لشینی ابراز داشت: ارزش طلاهای به سرقت رفته از این منزل ۸۰ میلیون تومان می باشد که کلیه اموال مسروقه به مالباخته بازگردانده شد.

بنا بر این گزارش، هر ۲ متهم که به مواد مخدر از نوع «گل» اعتیاد دارند، پس از تشکیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث پوشش سرقت دستگیری زنانه جنت آباد عکس تصاویر دختر تهران فیلم پسر اعدام کشته مرد مصدوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز، یک خانه در گناباد را تخریب کرد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس شورای اسلامی نجم‌آباد گناباد گفت: نشت گاز موجب انفجار و حریق و تخریب منزل مسکونی در روستای نجم آباد شد.   حسن علی حسینی روز دوشنبه افزود: به علت آنکه در زمان وقوع انفجار شخصی در منزل حضور نداشت، این حادثه مصدوم و یا خسارت جانی به دنبال نداشت و تنها موجب تخریب آن شد.   وی گفت: شدت این انفجار به اندازه ای بود که شیشه های واحدهای مسکونی تا فاصله صد متر اطراف این منزل شکست.   روستای نجم آباد از توابع بخش کاخک در فاصله ۲۰ کیلومتری جنوب مرکز شهرستان گناباد قرار دارد.   مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول
  • اعضای باند خانوادگی سرقت در زنجان دستگیر شدند
  • توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان
  • انفجار گاز، یک خانه در گناباد را تخریب کرد