Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از چالدران، ۹ طرح عمرانی بهداشتی، آموزشی و خدماتی با حضور سر پرست معاون امور عمرانی استاندارآذربایجان غربی در چالدران افتتاح شد.

یکی از این طرح ها شامل ساختمان مرکز جامع سلامت روستایی روستای زاویه سفلی در ۲ طبقه با زیربنای ۵۵۰ متر مربع با امکانات پزشکی، دنداپزشکی، مامایی و خدمات سلامت می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساختمان مدرسه ابتدایی 3 کلاسه روستای خضرلو با زیربنای ۲۲۰ متر مربع، طرح گازرسانی به شهر آواجیق و ۶ روستای بخش مرکزی و دشتک با ۷۵ کیلومتر خط تغذیه و توزیع در این مدت افتتاح شد.

در مجموع برای اجرای این طرح ها ۲۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و با بهره برداری از این طرح ها ۱۰ هزار نفر جمیعت شهری و روستایی این شهرستان از مزایای آنان بهره مند شدند.

انتهای پیام

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۱۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد

در راستای اجرای طرح سه شنبه‌های امید، مدرسه خیرساز دو کلاسه در بخش مرکزی روستای شاهین قلعه شهرستان مشهد افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محسن داوری، فرماندار مشهد در مراسم افتتاح  مدرسه خیرساز دو کلاسه در بخش مرکزی روستای شاهین قلعه شهرستان مشهد که در راستای طرح سه شنبه‌های امید برگزار شد، گفت: امروز در روستای شاهین قلعه به همت خیرین مدرسه دو کلاسه‌ای ایجاد شده است تا دانش آموزان بتوانند در این روستا ادامه تحصیل دهند، امروز آموزش و پرورش بویژه در بخش تبادکان و معاونت نوسازی مدارس تمام توان خود را برای اجرای طرح سه شنبه‌های امید گذاشته‌اند.

وی افزود: به لطف خداوند و با تلاش همه در حوزه مدرسه‌سازی از آبان ماه هر سه شنبه توانستیم یک مدرسه را در شهرستان مشهد افتتاح کنیم تا در سال تحصیلی 1404 با کمبود مدرسه روبه رو نباشیم و امروز در اکثر روستاهای حاشیه شهر مشهد نیز مدرسه و هنرستان افتتاح شده است.

داوری گفت: وقتی یک خیر پای کار می آید برکتش به اندازه ای است که سایر خیرین نیز پای کار می‌آیند و سرعت کار در مدارس خیرساز بسیار بالاست به طوریکه ما سه شنبه هر هفته بدون وقفه شاهد افتتاح یک مدرسه در شهرستان مشهد هستیم، انسجام در هرکاری بسیار ارزشمند است  امیدوارم روزی به نقطه ای برسیم که در شهرستان مشهد دیگر متقاضی فضای آموزشی نباشد بلکه توانمان را در حوزه آموزش بگذاریم.

عبداللهی، رئیس آموزش و پرورش منطقه تبادکان نیز با بیان این مطلب که امروز این مدرسه به یاد زنده یاد حاج حسین یزدی و فرزندش احمد یزدی افتتاح می‌شود، گفت: مرحوم حاج حسین یزدی آرزو داشت که مدرسه افتتاح شود و شاهد این مراسم باشد و زمانیکه در بستر بیماری بود می‌گفت برای خانواده ام یک روضه رضوان ساختم و امروز این مدرسه دو کلاسه با 2 میلیارد اعتبار ساخته شده است تا دانش آموزانی که برای تحصیل به روستاهای اطراف می‌رفتند بتوانند در روستای خود به ادامه تحصیل بپردازند.

وی افزود: از 10آبان امروز هفدهمین مدرسه را در منطقه تبادکان شهرستان مشهد افتتاح کردیم و 339 کلاس از ابتدای سال 1402 تا امروز به سرانه آموزشی استان اضافه شده است.

عبداللهی تصریح کرد: استخر و دو سالن ورزشی و 11میدان چمن ورزشی نیز افتتاح شده که در هفته آینده 4زمین چمن مصنوعی اماده افتتاح است که این پروژه ها نیز 41میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون بشاگرد تا پایان هفته
  • افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا
  • بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان