Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوم الله بیست و دوم بهمن، نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و باز تعریف حمایت چهار دهه از انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با فراخوان عمومی، مردم را جهت خلق حضور در فجر چهلم انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله بیست و دوم بهمن، نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و باز تعریف حمایت  چهار دهه از انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی بـاشکوه چهلمین سالگرد پیـروزی انقلاب اسلامی در سـراسـر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایه نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

 

اینک در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در سالی که با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده همچون سال‌های گذشته سیمای شهرها و روستاها در سـراسر کشور شاهد برپایی اجتماع عظیم و میلیونی مردم و برپایی، راهپیمایی یـوم‌الله 22 بهمن است که به صورت یکپارچه و همزمان، در بیـش از یکهزار شهر، شهرستان و بیش از 10 هزار روستا در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

روز 22 بهمن‌ماه 1397همۀ دنیا شاهد خواهند بود که همزمان با خیابان‌ و میادین اصلی و مسیرهای اعلام ‌شده، مردم گرانقدر ایران اسلامی با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هر دین، قوم و نژادی همه یک صدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد خواهند زد.

 

راهپیمایی بـاشکوه یوم‌الله 22 بهمن؛ مردم همیشه در صحنه و بصیر ایران اسلامی صـبح دوشنبه، به ‌طور همزمان در سراسر کشور و در اهواز از  ساعت 9:00 صبح از خیابان مولوی به سمت پل سلمان فارسی، خیابان سلمان فارسی و چهارراه آبادان راهپیمایی خود را برگزار خواهند کرد.

 

شـورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ملت بزرگ و آگاه ایران اسلامی و تمامی گروه‌ها، احزاب و تشکل‌های وفادار به آرمان های انقلاب اسلامی دعوت می نماید تا بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و آمیخته با بصیرت خود در صحنۀ آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه «شکوه وحدت و همبستگی حضـور ملی، عزت و عظمت و اقتدار» خویش را به نمایش گذارده و با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی«رحمت لله علیه» و شهدا و مقام معظم رهبری «مدظله العالی» تجدید بیعت نمایند.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایام فاطمیه 22 بهمن راهپیمایی22 بهمن فاطمیه دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اصفهان خبرگزاری شبستان ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان راهپیمایی ۲۲بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین صدای الله اکبر در مرکز خراسان شمالی /حمایت مردم از حمله ایران به اسرائیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی از بامداد امروز یکشنبه ۲۶ اسفند ماه در پاسخ به حمله موشکی رژیم جعلی اسرائیل به سفارت ایران در سوریه آغاز شد.

شهروندان با تجمع خودجوش در میدان شهید بجنورد ندای الله اکبر سردادند و با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا از اقدام دلاورمردان کشور و پاسخ به دستدرازی این رژیم منحوس حمایت کردند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مردم ولایتمدار خراسان شمالی هم با ابراز خرسندی ازدفاع ایران از امنیت مردم از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به رژیم غاصب اسرائیل حمایت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی موتوری و خودرویی مردم صالح آباد به مناسبت حمله ایران به اسرائیل + فیلم
  • راهپیمایی جمعه خشم در لرستان
  • راهپیمایی جمعه خشم در سراسر لرستان برگزار می‌شود
  • کاظم صدیقی محاکمه نشد، شفاف سازی هم نکرد، اما حالا طلبکار شده است /خلوت‌ترین نمازجمعه بعد از انقلاب انجام شد و برخی فرادا نماز خواندند
  • راهپیمایی خودرویی در حمایت از حمله به اسراییل در قم برگزار شد
  • دشمنان چشم دیدن پیشرفت سیستان و بلوچستان را ندارند
  • وحدت و همدلی سلایق مختلف عامل اقتدار ملت ایران است
  • تنبیه رژیم صهیونیستی نتیجه حضور مردم در صحنه است
  • طنین صدای الله اکبر در مرکز خراسان شمالی /حمایت مردم از حمله ایران به اسرائیل