Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری دانشجو: عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در تمام جهان یک نظام فاطمی وجود دارد و آن نظام، نظام جمهوری اسلامی ایران است و چهلمین فجر پیروزی با نام و یاد حضرت فاطمه زهرا (س) مزین شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی در محفل انس با قرآن کریم و گفتمان انقلاب اسلامی با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: به لطف خدا و حمایت و بصیرت مردم ۲۲ بهمن ماه امسال باشکوه‌ترین راهپیمایی ۴۰ سال گذشته رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آینده پیش روی کشور و دغدغه‌های موجود، بیان کرد: جامعه ما یک جامعه فرهیخته است، به ویژه جوانان ما به برکت این مجالس باید نظام فاطمی را بیمه کنند.

خاتمی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی ما به لطف الهی در قدرتمندترین وضعیت قرار دارد و این سخن شعار نیست بلکه با اتکا به واقعیت‌های بیرونی گفته می‌شود که هجوم همه توطئه‌ها، تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بر علیه ایران اسلامی گواه این مطلب است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: داشته‌های ما و نظام اسلامی یک شعار نیست، ما در شرایط نیرومندی خوبی قرار داریم، با اینکه سخت‌ترین شرایط را در طول ۴۰ سال گذشته پشت سر گذاشته‌ایم، باز هم اقتدار و قدرت ما سبب ترس و نگرانی دشمنان ما است.

وی به اوضاع اقتصادی و گرانی‌های بی‌سابقه اخیر اشاره و تصریح کرد: عوامل این گرانی‌های بی‌سابقه، شیطنت‌های بیرونی دشمنان، تحریم‌های خارجی، نداشتن نظارت دقیق بر بازار، سوءمدیریت و نداشتن مدیریت جهادی است.

خاتمی با بیان اینکه ویژگی بارز ملت ما خستگی‌ناپذیری است، ولی ایران اسلامی دشمنانش را خسته می‌کند، اضافه کرد: این انقلاب اسلامی با ۴۰ سالگی پیر نشده است، بلکه کامل شده و به لطف و عنایت الهی ماندگار خواهد ماند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی بابصیرت و آگاهی بار دیگر به آمریکا و هم پیمانانش سیلی خواهند زد.

منبع: فردا

کلیدواژه: احمد خاتمی اقتدار و قدرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است

به گزارش تابناک، دکتر محمد مخبر در این جلسه با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به استان سمنان که بلافاصله پس از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس انجام شد گفت: معمولا رویدادهایی با این درجه از اهمیت که ابعاد گسترده بین المللی دارد باعث می شود که مقامات کشورها سفرهای کاری خود را لغو کنند و یا به تاخیر بیاندازند اما رییس جمهور کشورمان با آرامش کامل سفر به سمنان و دیدار با مردم این استان را انجام داد.


وی همچنین با اشاره به سفر رییس جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا گفت: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران طی روزهای اخیر پاسخی محکم به رژیم صهیونیستی که نماد سلطه جهانی است داد، اما رییس جمهور کشورمان هم اکنون در سفر خارجی و انجام ملاقات های بین المللی هستند که این اقتدار ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است.


معاون اول رییس جمهور همچنین با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند راه اندازی نهضت تولید در کشور است افزود: برای تحقق شعار سال جاری باید در تمامی دستگاه های اجرایی و استانها تقسیم کار انجام شود و برنامه ریزی دقیقی برای عمق دادن به تولید تا شهرستان ها و روستاها و فعال شدن همه آحاد جامعه انجام شود.


دکتر مخبر افزود: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم لازم است از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و نخبگان حداکثر استفاده صورت گیرد و آموزش های بروز و کاربردی به نیروهای کار ارائه شود.


دکتر مخبر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنکور سراسری روز هفتم اردیبهشت ماه تصریح کرد: لازم است در کنار وزارت علوم، وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری برنامه ریزی و مراقبت کنند تا شاهد اخلال و مشکلی در برگزاری این رقابت علمی نباشیم.

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان